Heb je vragen?

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt. Daarom vind je hier de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Geen probleem. Je kunt ook altijd contact opnemen met ons. Wij helpen je graag. 

  • Wanneer is nowGo overgenomen?

    Op 2 april 2020 heeft Nationale-Nederlanden nowGo overgenomen. OHRA is een verzekeringsmerk van Nationale-Nederlanden. De meeste verzekeringen van nowGo zijn daarom omgezet naar OHRA verzekeringen. 

  • Kan ik mijn betaalwijze omzetten van nota naar automatische incasso?

    Dat kan. Je kunt zelf makkelijk je betaalwijze wijzigen in Mijn OHRA.

  • Hoe kan ik mijn schade melden bij OHRA?

    Ben je klant bij OHRA en wil je schade melden? Of wil je een schade melden die ontstond in de periode dat je nog klant was bij nowGo? We vertellen je graag hoe het werkt.

    Lees meer over schade melden

  • Ik wil mijn gegevens of verzekering wijzigen. Kan dat?

    Wil je iets wijzigen op je OHRA-polis? Dat kan heel gemakkelijk en op elk moment via Mijn OHRA

  • Hoe gaat OHRA om met mijn gegevens?

    Vanzelfsprekend zijn je gegevens veilig bij OHRA. Hoe we daarvoor zorgen, lees je hier. Ook willen we zo helder en volledig mogelijk zijn over je privacy. Daar mag geen onduidelijkheid over bestaan. Kan er iets beter? Of heb je een vraag? Laat het ons weten.

  • Kan ik alles online regelen bij OHRA?

    Bij OHRA houden we van makkelijk en snel. Daarom kun je alles rondom je verzekering online regelen via Mijn OHRA of de OHRA App. Je gegevens wijzigen, je dekking aanpassen….. Waar en wanneer je maar wilt.

  • Ik ben nog onbekend met Mijn OHRA. Hoe regel ik toegang?

    In 4 eenvoudige stappen activeer je je account: 

    1. Ga naar Mijn OHRA
    2. Vul je e-mailadres in en bedenk een veilig wachtwoord
    3. Bevestig je e-mailadres
    4. Vul je relatienummer en geboortedatum in

    Je relatienummer is onderdeel van je polisnummer en staat op je OHRA-polis. Het zijn de cijfers voor het eerste streepje. Is je polisnummer bijvoorbeeld 123456-531-004. Dan is je relatienummer 123456.  

    Zo makkelijk is het om toegang te regelen voor Mijn OHRA.

  • Lukt het activeren van Mijn OHRA niet?

    Meer informatie hierover vind je bij de veelgestelde vragen over Mijn OHRA.

  • Ik wil graag advies over de verzekering die ik afsluit

    Bij OHRA geven wij je geen persoonlijk advies over de verzekeringen. Wel krijg je uitgebreide informatie over de verzekeringen. Op basis van deze informatie beoordeel je zelf of een product bij jou en je financiële situatie past. Dit heet formeel ‘execution only’ dienstverlening. Je regelt dus helemaal zelf de verzekering.

  • Mijn vraag staat er niet bij

    Bel ons dan op telefoonnummer 026 400 40 40 of stel je vraag via WhatsApp op 06 20 14 06 59. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 15.00 uur. Wij helpen je graag.