Contact met de klantenservice van OHRA

Een ander adres, een nieuwe auto of schade opgelopen? In Mijn OHRA regel je zelf je verzekeringszaken. Waar en wanneer jij dat wilt. Liever persoonlijk contact? Dan kun je ons ook WhatsAppen of bellen.

Schade afhandeling duurt langer dan normaal

Wil je telefonisch contact met ons opnemen over een schademelding? Houd er dan rekening mee dat de wachttijd aan de telefoon momenteel langer is dan je van ons gewend bent. Wij vragen je alleen voor dringende zaken te bellen.

Het afhandelen van schades duurt op dit moment langer, dit geldt vooral voor autoschades. Aan de telefoon kunnen wij geen informatie geven over de status van je schademelding. Wij verwijzen je hiervoor naar Mijn OHRA, daar kun je ook gemakkelijk een (eenvoudige) autoschade melden.

Onze excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen. Alvast bedankt voor je begrip.

Naar de zorgvinder Kosten declareren Wijziging doorgeven Inloggen Mijn OHRA Schade melden Schadevrije jaren opvragen

Direct zelf regelen?

Dat kan natuurlijk. Soms wel zo makkelijk en snel. En kom je er zelf toch niet uit? Dan kun je altijd contact met ons opnemen. We helpen je graag!

Neem contact met ons op

Kom je er zelf niet uit? Neem gerust contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag?
Kijk dan even bij onze veelgestelde vragen, vaak vind je hier het antwoord.