 
    Ja, dat is OHRA
Veel mensen zijn niet graag bezig met verzekeren. Het levert vaak veel gedoe op, het is ingewikkeld en je voelt je niet geholpen als het erop aankomt. Maar bij OHRA is dat anders. Jou helpen en een oplossing vinden is voor ons al bijna 100 jaar de normaalste zaak van de wereld. En we willen dat elke dag weer beter doen. Met eerlijke, duidelijke taal, oprechte betrokkenheid en makkelijke oplossingen.
Makkelijk & persoonlijk
Verzekeren is bij ons geen gedoe. Je regelt alles zelf eenvoudig wanneer het jou uitkomt. Zonder vervelende Paarse Krokodillen. Via deze website of de OHRA App. En wil je toch liever persoonlijk geholpen worden? Dan bel je ons gewoon. We zijn er voor je wanneer dat voor jou belangrijk is.
Altijd op de hoogte
Benieuwd naar het laatste OHRA Nieuws? Via OHRA’s LinkedIn-pagina houden we je op de hoogte.
Verhuis naar een OHRA Woonverzekering
Met een OHRA Woonverzekering heb je geen gedoe. Je kunt alles snel en makkelijk online regelen. Met producten en dekkingen waarbij jij je thuis voelt!
Nieuws & Vacatures
 
    Thuisblijven of de weg op bij onzekerheid in de auto?
Voel jij je weleens onzeker achter het stuur? Je bent echt niet de enige! Die gevoelens moeten we serieus nemen, het is niets om je voor te schamen. Lees meer in ons persbericht.
 
    Werken bij OHRA
Bij OHRA werk je bij een prachtig A-merk met veel eigen verantwoordelijkheid en korte beslislijnen. Zie jij een uitdaging bij een van de grootste digitale verzekeraars van Nederland wel zitten?
Wat je misschien nog meer belangrijk vindt
Klik hieronder op het onderwerp dat je aanspreekt en vind meer informatie.
- 
                Met jouw feedback kunnen we onze dienstverlening blijven verbeterenOHRA staat voor verzekeren zonder Paarse Krokodillen. We bedoelen hiermee dat we ernaar streven dat je bij ons je zaken eenvoudig, snel en zonder gedoe regelt. Daarom vragen we je regelmatig wat je vindt van onze dienstverlening. Zodat we verbeteringen kunnen doorvoeren en onze diensten nog beter kunnen regelen. Want als we weten waar die Paarse Krokodillen zitten, kunnen we ze aanpakken en uit de weg ruimen. Zo proberen we gedoe te voorkomen en op te lossen. Lees meer over hoe we klanttevredenheid meten. 
- 
                Zo gaan wij om met klachtenKlachten lossen we graag op. Daar leren we van en zo verbeteren we onze dienstverlening. Zo helpen we onze klanten. En als het kan, ruimen we onnodig gedoe uit de weg. Dat noemen we verzekeren zonder Paarse Krokodillen. Lees hier alles over ons klachtenmanagement. 
- 
                Wat wij doen om fraude te voorkomen en op te sporenHet komt voor dat klanten een verzekering krijgen waar zij geen recht op hebben, omdat zij bijvoorbeeld valse informatie geven of belangrijke informatie verzwijgen. Of er wordt een verzekeringsbedrag betaald omdat een klant ten onrechte een schade bij ons claimt. Dit zijn enkele voorbeelden waarin sprake kan zijn van fraude. Bij OHRA vinden we fraude onaanvaardbaar. Elke vorm van fraude kost geld en beïnvloedt de prijs van onze producten voor al onze klanten. Daarom treden we streng op tegen fraude. Om onze klanten en onszelf zo goed mogelijk te beschermen. Lees meer over ons fraudebeleid. 
- 
                Bij OHRA sta jij als klant centraal, maar hoe weet je dat zeker?Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren bevestigt dat we klantgericht werken en dat onze dienstverlening op orde is. We zijn onderdeel van de zelfregulering van het Verbond van Verzekeraars. Hiervoor spreken alle verzekeraars die lid zijn van dit verbond regels af. Deze regels zijn niet vrijblijvend. Onze dienstverlening wordt daarom via het Verbond van Verzekeraars getoetst. Bij OHRA staat het klantbelang centraal. 
- 
                Ons beleggingsbeleidWe zijn onderdeel van NN Group N.V. en wij laten ons vermogen beheren door NN Investment Office. Onze filosofie is: beleggen met ondernemersgeest. We willen daarom geconcentreerde portefeuilles en op de lange termijn een aantrekkelijk rendement. Ook een belangrijk punt: we beleggen alleen in bedrijven die zelf verantwoordelijk ondernemen. We beleggen dus bijvoorbeeld niet in producenten van controversiële wapens. Lees alles over ons beleggingsbeleid. 
- 
                Ons beloningsbeleidOHRA is onderdeel van de NN groep (“NN Group”) en valt om die reden onder het beloningsbeleid van NN Group. Het beloningsbeleid van NN Group is vastgelegd in het NN Group Remuneration Framework. Hierin worden de kaders uiteengezet voor het belonen van de werknemers. Het Remuneration Framework is van toepassing op de verschillende business units en dochterondernemingen binnen NN Group. NN Group streeft naar een helder, transparant en duurzaam beloningsbeleid met als doel het aantrekken en behouden van medewerkers. Verdere informatie over het beloningsbeleid is te vinden op de NN Group website. NN Group draagt zorg voor de naleving van alle relevante beloningsgerelateerde publicatie- en informatieverplichtingen. Deze informatie wordt jaarlijks in de jaarverslagen en bijbehorende rapportages van Nationale-Nederlanden Levensverzekering Maatschappij N.V., Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V. en Nationale-Nederlanden Bank N.V. gepubliceerd. 
- 
                JaarverslagenOHRA is onderdeel van NN Group. De financiële jaarverslagen van NN Group kun je nalezen en downloaden. 
- 
                Voor de persHeb je als journalist of redacteur een vraag of ben je op zoek naar beeldmateriaal? Neem dan contact met ons op. We zorgen ervoor dat je vragen zo snel mogelijk worden beantwoord of brengen je in contact met de juiste persoon. Geef naast je vraag en telefoonnummer ook je deadline aan, zodat wij snel de informatie kunnen verzamelen. Wij zijn bereikbaar via onderstaande gegevens: OHRA Persvoorlichting 
 Telefoon: +31 (0)6 20 89 39 66
 E-mail: media@ohra.nl