Inloggen

Mijn OHRA Zorg

Zorgkosten declareren en eigen risico, maximale vergoedingen en zorgkosten bekijken.

Mijn OHRA Zorg

Mijn OHRA

Verzekering bekijken, kosten declareren, schade melden, wijzigen en opzeggen.

Mijn OHRA

Overige verzekeringen

Mijn OHRA ZZP

Log hier in om alle gegevens van een ZZP verzekering te bekijken, wijzigingen door te geven of een schade te melden.

Kilometerverzekering

Schade melden of een vraag? Bel ons gerust, wij zitten er klaar voor.

Leenautoverzekering

Schade melden of een vraag? Bel ons gerust, wij ziten er klaar voor.

Veelgestelde vragen

  • Wat is Mijn OHRA?

    In Mijn OHRA kun je online al je gegevens van je verzekeringen inzien en aanpassen. Wanneer je maar wilt. 

    Maak het jezelf nog makkelijker met onze app
    Met je inloggegevens van Mijn OHRA heb je ook toegang tot onze handige app. Zo regel je al je verzekeringszaken ook op je smartphone of tablet. Ontdek de OHRA App

  • Wat kan ik allemaal in Mijn OHRA?

    We blijven de mogelijkheden van Mijn OHRA steeds uitbreiden. En er kan nu al heel veel:

    • De gegevens van je verzekeringen bekijken. Zoals polisvoorwaarden, gekozen dekking en premie.
    • Je bankrekeningen beheren, beleggingsorders doorgeven en overboekingen doen.
    • Het kenteken wijzigen als je een andere auto koopt.
    • Je persoonlijke gegevens wijzigen.
    • De dekking van je verzekeringen aanpassen.
    • Een verhuizing doorgeven.
    • Schade melden.
    • Een verzekering opzeggen.
    • Je polis en/of internationaal verzekeringsbewijs (IVB of groene kaart) opslaan op je computer, printen of een papieren versie aanvragen.
    • Verzendwijze aanpassen. Sommige mededelingen ontvang je alleen per e-mail. Bijvoorbeeld het verlengen of wijzigen van je polis. Door je verzendwijze aan te passen kan je deze informatie toch per post ontvangen. 

    Ook je zorgverzekering beheren?
    In Mijn OHRA vind je de algemene gegevens van je zorgverzekering bij OHRA. Wil je ook je zorgverzekering beheren? Of een rekening declareren? Dat kan in Mijn OHRA Zorgverzekering

  • Het inloggen lukt niet. Hoe kan dat?

    Misschien komt het doordat:

    • je je e-mailadres of wachtwoord onjuist hebt ingevuld
    • je e-mailadres bij meerdere personen voorkomt in onze administratie (bijvoorbeeld twee verzekerden)
    • je account is geblokkeerd of vervallen
    • je probeert in te loggen met je DigiD. Met je DigiD kun je wel inloggen op Mijn OHRA Zorgverzekering

    Lukt het nog steeds niet? Kies dan voor wachtwoord vergeten en vraag een nieuw wachtwoord aan. Of activeer even opnieuw je Mijn OHRA account. Hiervoor heb je je relatienummer nodig.

    Heb je ook OHRA Bank Online? Neem dan na activatie van Mijn OHRA telefonisch contact met ons op.

    Is er een technische storing? Dan horen we dat graag zo snel mogelijk. Meld de storing het liefst via WhatsApp

  • Mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

    We blokkeren Mijn OHRA als jij of iemand anders 5 keer probeert in te loggen met een verkeerd e-mailadres of wachtwoord. Wil je toch inloggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

  • Heb je andere vragen over Mijn OHRA of Mijn OHRA Zorg?

    Kijk dan voor het antwoord bij de Veelgestelde vragen over Mijn OHRA