Iets wijzigen in je huisdierenverzekering? Heel makkelijk

Soms verandert er iets in je situatie. Je gaat bijvoorbeeld verhuizen of hebt een ander e-mailadres. Of je wil voor je hond of kat een andere dekking van je verzekering. Hoe je een wijziging doorgeeft leggen we graag uit.

 

Wil je de dekking van je huisdierenverzekering wijzigen?

Aan het einde van de contractperiode kun je dekkingen toevoegen of stopzetten. Een wijziging van de dekking geef je telefonisch aan ons door. Je kiest zelf hoeveel zekerheid je wil voor je huisdier. Je hebt keus uit 3 ziektekostenpakketten: Basis, Plus en Top. En wil je meer zekerheid, dan zijn er extra dekkingen om je verzekering mee uit te breiden.

Zijn je gegevens veranderd?

In Mijn OHRA en via de OHRA App kun je zelf je gegevens wijzigen. Zoals je adres, telefoonnummer, bankrekeningnummer of e-mailadres. Daarvoor hoef je ons niet te bellen. Wel zo makkelijk. Heb je nog geen account? Activeer het hier.

Als je lieve hond of kat overlijdt

Komt je huisdier te overlijden? Dat vinden we heel verdrietig voor je. Aan het gemis kunnen we helaas niets doen. Wel kunnen we je helpen je verzekering stop te zetten. Van je dierenarts krijg je een overlijdensverklaring. Stuur deze verklaring naar ons op via het contactformulier. Of per post naar:

OHRA
Postbus 40000
6803 GA Arnhem

Wij beëindigen de verzekering vanaf de dag dat je hond of kat is overleden. Premie die je te veel hebt betaald, krijg je uiteraard van ons terug.

Opzeggen

En is er van een overlijden gelukkig nog geen sprake, maar wil je toch afscheid van ons nemen vóórdat je dat van je kat of hond hebt moeten doen? Dan gaan wij dat natuurlijk ook niet onnodig moeilijk maken. Lees meer over hoe je een verzekering opzegt.