Huisdierenverzekering wijzigen? Dat kan gemakkelijk online

Soms verandert er iets in je situatie. Je gaat bijvoorbeeld verhuizen of hebt een ander e-mailadres. Of je wilt voor je hond of kat een andere dekking van je verzekering. Hoe je een wijziging doorgeeft leggen we graag uit.

De dekking van je huisdierenverzekering wijzigen

Je kiest bij OHRA altijd zelf hoeveel zekerheid je wilt voor je huisdier. Je hebt keus uit 3 pakketten: Basis, Plus en Top. En wil je meer zekerheid? Dan zijn er extra dekkingen om je pakket mee uit te breiden.

Aan het einde van de contractperiode kun je dekkingen wijzigen,  toevoegen of stopzetten. Dit kun je telefonisch aan ons doorgeven.

Je persoonlijke gegevens wijzigen

Wil je je persoonlijke gegevens wijzigen, zoals je adres, telefoonnummer, bankrekeningnummer of e-mailadres? Dat kun je heel gemakkelijk zelf doorgeven via de OHRA App of Mijn OHRA. Daarvoor hoef je ons dan niet te bellen. Wel zo makkelijk.

Als je lieve hond of kat overlijdt

Is je huisdier overleden? Dat vinden we heel verdrietig voor je. Aan het gemis kunnen we helaas niets doen. Wel kunnen we je helpen je verzekering stop te zetten. Van je dierenarts krijg je een overlijdensverklaring. Stuur deze verklaring naar ons op via Mijn OHRA. Of per post naar:

OHRA
Postbus 40000
6803 GA Arnhem

Wij stoppen je verzekering vanaf de dag dat je hond of kat is overleden. Premie die je misschien teveel hebt betaald, krijg je natuurlijk van ons terug.

Opzeggen

De OHRA Huisdierenverzekering is na het eerste jaar dagelijks opzegbaar via Mijn OHRA en de OHRA App. Een 4-jarig contract is na 4 jaar opzegbaar. Teveel betaalde premie krijg je van ons terug.