Let op:

Door een storing gaf de OHRA App vandaag (8 december) problemen. Dit is nu gelukkig opgelost. Installeer de nieuwe versie en gebruik ‘m meteen weer!

Een probleem met de OHRA App?

Geef het aan ons door:

OHRA App meldingen

Wil je uitgebreid omschrijven wat het probleem is? Wil je hierbij omschrijven wat je precies doet en waar en hoe je tegen dit probleem aanloopt. Hoe uitgebreider het probleem wordt omschreven, hoe beter wij het probleem kunnen onderzoeken.
Bijvoorbeeld iPad Pro, Galaxy S9 etc.
Je vindt de versie van de OHRA App via 'Profiel' in het menu onderaan.
Voeg hier een eventuele bijlage (max. 10 MB) toe, bijvoorbeeld een schermprint van de foutmelding.

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen hebben wij enkele gegevens van je nodig zoals je relatienummer of je polisnummer.

Je relatienummer is onderdeel van je polisnummer en staat op je polisblad. Het zijn de cijfers voor het eerste streepje. Bijvoorbeeld je polisnummer is: 123456-531-04. Dan is je relatienummer 123456. Ook kun je je relatienummer vinden onderaan de e-mails die je van ons ontvangt.