Vragen over mijn RouteMobiel pechhulpverzekering

  • Wat betekent deze overzetting voor mij als klant van 'RouteMobiel'?

    De pechhulpverzekering loopt gewoon door en u kunt rekenen op de dienstverlening zoals u deze gewend bent. Twee maanden voor de einddatum van uw verzekering ontvangt u een persoonlijk bericht van RouteMobiel en OHRA met wat dit specifiek voor uw verzekering betekent.

  • Ik heb een vraag over mijn pechhulpverzekering, met wie moet ik contact opnemen?

    U kunt contact opnemen met de klantenservice van RouteMobiel.

  • Ik heb een vraag over de krachtenbundeling tussen VIVAT en OHRA, met wie kan ik contact opnemen?

    Lees hier verder als u algemene informatie over de krachtenbundeling tussen NN Group (OHRA) en VIVAT Schadeverzekeringen zoekt. Heeft u andere vragen? Neem dan contact op met OHRA.

  • Mag OHRA mijn persoonsgegevens gebruiken zonder mijn toestemming?

    Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V., waarvan OHRA deel uitmaakt, heeft op 2 april 2020 VIVAT Schadeverzekeringen N.V. (VIVAT) overgenomen. OHRA wordt de nieuwe verzekeraar voor klanten van VIVAT bij een van de labels ‘Reaal Dier & Zorg’, ‘nowGo’, 'RouteMobiel’ en ‘Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden’.

    Omdat u een overeenkomst heeft met RouteMobiel mag OHRA uw persoonsgegevens gebruiken. Deze gegevens zijn nodig om u als klant goed te kunnen blijven helpen en te zorgen dat u goed verzekerd blijft. OHRA gebruikt de persoons- en productgegevens voor dezelfde doeleinden als RouteMobiel nu doet. RouteMobiel en OHRA houden zich daarbij, aan de privacyregelgeving. Meer informatie over het gebruik vindt u in het privacy statement van OHRA.