Vragen over Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden
-
Wat betekent deze overzetting voor mij als klant van 'Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden'?
De verzekering loopt gewoon door bij Reaal en u kunt rekenen op de dienstverlening zoals u deze gewend bent. Twee maanden voor de einddatum van uw verzekering ontvangt u persoonlijk bericht van Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden en OHRA, met wat dit specifiek voor uw verzekering betekent.
-
Ik heb een vraag over mijn verzekering, met wie moet ik contact opnemen?
U kunt contact opnemen met Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden via telefoonnummer: 085 208 74 46.
-
Ik heb een vraag over de krachtenbundeling tussen VIVAT en OHRA, met wie kan ik contact opnemen?
Lees hier verder als u algemene informatie over de krachtenbundeling tussen NN Group (OHRA) en VIVAT Schadeverzekeringen zoekt. Heeft u andere vragen? Neem dan contact op met OHRA.
-
Mag OHRA mijn persoonsgegevens gebruiken zonder mijn toestemming?
Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V., waarvan OHRA deel uitmaakt, heeft op 2 april 2020 VIVAT Schadeverzekeringen N.V. (VIVAT) overgenomen. OHRA wordt de nieuwe verzekeraar voor klanten van VIVAT bij een van de labels ‘Reaal Dier & Zorg’, ‘nowGo’, ‘RouteMobiel’ en ‘Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden’.
Omdat u een overeenkomst heeft met Reaal mag OHRA uw persoonsgegevens gebruiken. Deze gegevens zijn nodig om u als klant goed te kunnen blijven helpen en te zorgen dat u goed verzekerd blijft. OHRA gebruikt de persoons- en productgegevens voor dezelfde doeleinden als Reaal nu doet. Reaal en OHRA houden zich daarbij aan de privacyregelgeving. Meer informatie over het gebruik vindt u in het privacy statement van OHRA.