Heb je nog vragen?

We kunnen ons voorstellen dat je nog vragen hebt. Daarom vind je hier de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Geen probleem. Je kunt altijd contact opnemen met ons. Wij helpen je graag. 

  • Wanneer is Reaal Dier & Zorg overgenomen door Nationale-Nederlanden?

    Op 2 april 2020 heeft Nationale-Nederlanden Reaal Dier & Zorg overgenomen. OHRA is een verzekeringsmerk van Nationale-Nederlanden. Alle verzekeringen van Reaal Dier & Zorg zijn daarom omgezet naar OHRA verzekeringen. 

  • Ik wil mijn betaalwijze graag omzetten van nota naar automatische incasso. Kan dat?

    Dat kan. Je kunt je betaalwijze makkelijk zelf wijzigen in Mijn OHRA.

  • Hoe declareer ik een rekening bij OHRA?

    Ben je klant bij OHRA en wil je een rekening declareren? Of wil je een rekening declareren die ontstond in de periode dat je nog klant was bij Reaal Dier & Zorg? We vertellen je graag hoe het werkt.

    Lees meer over schade melden

  • Ik wil mijn gegevens of verzekering wijzigen. Kan dat?

    Wil je je gegevens of verzekering wijzigen? Dit doe je makkelijk en snel zelf via Mijn OHRA.

  • Hoe gaat OHRA om met mijn gegevens?

    Vanzelfsprekend zijn je gegevens veilig bij OHRA. Hoe we daarvoor zorgen, lees je hier. Ook willen we willen zo helder en volledig mogelijk zijn over je privacy. Daar mag geen onduidelijkheid over bestaan. Kan er iets beter? Of heb je een vraag? Laat het ons weten.

  • Ik ben nog onbekend met Mijn OHRA. Hoe regel ik toegang?

    In 4 eenvoudige stappen activeer je je account:

    1. Ga naar Mijn OHRA.
    2. Vul je e-mailadres in en bedenk een veilig wachtwoord.
    3. Bevestig je e-mailadres.
    4. Vul je relatienummer en geboortedatum in.

    Je relatienummer staat bovenaan de brief vermeld die je van OHRA hebt ontvangen. Je relatienummer is onderdeel van je polisnummer en staat straks op je OHRA-polis. Het zijn de cijfers voor het eerste streepje. Is je polisnummer bijvoorbeeld 123456-531-004. Dan is je relatienummer 123456. 
    Zo makkelijk is het om toegang te regelen voor Mijn OHRA.

  • Lukt het activeren van Mijn OHRA niet?

    Meer informatie hierover vind je bij de veelgestelde vragen over Mijn OHRA.

  • Ik wil graag advies over de verzekering die ik afsluit

    Bij OHRA geven wij je geen persoonlijk advies over de verzekeringen. Wel krijg je uitgebreide informatie over de verzekeringen. Op basis van deze informatie beoordeel je zelf of een product past bij jou en bij je financiële situatie. Dit heet formeel ‘execution only’ dienstverlening. Je regelt dus helemaal zelf de verzekering.

  • Mijn vraag staat er niet bij.

    Heb je nog een vraag, bel ons dan op telefoonnummer 026 400 40 40 of stel je vraag via WhatsApp op 06 20 14 06 59. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 15.00 uur. Wij helpen je graag.