We reageren zo snel mogelijk

Wij vinden het belangrijk om je snel te helpen; je vragen te beantwoorden of een schademelding of een declaratie te behandelen. Vaak lukt dat ook snel. En soms hebben we wat meer tijd nodig. We vinden het belangrijk dat je weet wanneer je een reactie kunt verwachten.

Afhandeling nota’s duurt langer

 

Op dit moment duurt de afhandeling van rekeningen langer dan je van ons gewend bent. Dit komt door de invoering van een nieuw declaratiesysteem. De verwachte verwerktijd is tijdelijk 20 werkdagen. Je hoeft de rekening niet opnieuw in te dienen. We doen er alles aan om jouw declaratie zo snel mogelijk af te handelen. Onze excuses voor dit ongemak.

In ons overzicht van reactietermijnen (pdf) staat binnen hoeveel dagen je een antwoord krijgt. En we doen ons best om sneller op je bericht te reageren. 

Als het wat langer duurt

Het lukt ons niet altijd om binnen de gestelde termijn te reageren. Dat vinden we vervelend. We laten je daarom wel weten wanneer je alsnog een antwoord krijgt.

Je krijgt sneller reactie als je gelijk alle belangrijke documenten meestuurt. Dus heb je bijvoorbeeld schade? Dan is het handig om meteen het schadeformulier en foto’s mee te sturen. Wij kunnen dan sneller en efficiënter werken.

We hopen van niet, maar ook OHRA kan getroffen worden door storm, natuurgeweld of een ramp. Het kan dan gebeuren dat ons antwoord wat later komt.