Zzp-verzekering

Helaas niet langer beschikbaar

Had jij een ZZP verzekering bij OHRA?

  • Meld schade die tijdens de looptijd van je verzekering ontstond
  • Bekijk de polisvoorwaarden van je verzekering

Je kunt geen zzp-verzekeringen meer afsluiten bij OHRA

Had je bij ons een zzp-verzekering? Dan heb je inmiddels bericht gehad dat je verzekering is gestopt. Wil je schade melden? Als je dit binnen een jaar na het stopzetten van je verzekering meldt, kan dit nog via Mijn OHRA Zzp. Meld je de schade later, neem dan telefonisch contact met ons op. Het is wel belangrijk dat de schade tijdens de looptijd van je zzp-verzekering is ontstaan en niet ouder is dan 3 jaar. Je kunt op onze website of in Mijn OHRA Zzp ook de verzekeringsvoorwaarden bekijken. Heb je hier nog vragen over? Bekijk dan onze veelgestelde vragen of bel ons op 026 400 40 40.

Veelgestelde vragen zzp-verzekeringen

  • Mijn OHRA Zzp-verzekering is gestopt. Wat betekent dit voor mij?

    Je zzp-verzekering is gestopt. Ongeveer 2 maanden voordat je zzp-verzekering stopte, heb je hierover van ons persoonlijk bericht ontvangen. Je kunt op onze website nog wel de polisvoorwaarden inzien. Je kunt ook nog schade melden binnen 3 jaar na het ontstaan. Het is wel belangrijk dat je dit zo snel mogelijk doet én dat de schade tijdens de looptijd van je zzp-verzekering ontstond. Je kunt je schade melden via Mijn OHRA Zzp of deze telefonisch via 026 400 40 40 bij ons melden  .

  • ​ Tot wanneer kan ik schade melden nu mijn zzp-verzekering is gestopt?

  • Waar vind ik de polisvoorwaarden?

    Onder het kopje Documenten vind je de polisvoorwaarden en ook via Mijn OHRA Zzp vind je je polisvoorwaarden terug.

  • Hoe lang kan ik nog in Mijn OHRA Zzp?

    Je kunt nog tot 12 maanden nadat je zzp-verzekering is gestopt, inloggen in Mijn OHRA Zzp. Je kunt je gegevens en documenten daar bekijken en ook schade melden die minder dan 3 jaar geleden én tijdens de looptijd van je zzp-verzekering ontstond. 

  • Hoe lang kan ik de polisvoorwaarden nog bekijken nadat mijn verzekering is gestopt?

    Je kunt informatie en documenten in Mijn OHRA Zzp tot 1 jaar nadat je verzekering is gestopt blijven bekijken. Hier vind je ook de polisvoorwaarden. Je kunt de polisvoorwaarden tot 3 jaar na het beëindigen van je verzekering ook per mail, telefonisch of schriftelijk opvragen.

  • Ik kan niet meer in Mijn OHRA Zzp. Hoe kan ik mijn schadegegevens of de polisvoorwaarden bekijken?

    Je kunt je schadegegevens en polisvoorwaarden telefonisch per mail of schriftelijk opvragen. We bewaren je schadegegevens tot 7 jaar na het beëindigen van je verzekering. De polisvoorwaarden bewaren we tot 3 jaar na de beëindiging.

  • Waarom stopt OHRA met zzp-verzekeringen?

    We gaan ons volledig richten op particuliere verzekeringen. We stoppen daarom met de zakelijke verzekeringen.

  • De verzekering stopt. Krijg ik nog wel een jaaropgave voor de Belastingdienst?

    Nadat je verzekering is gestopt, ontvang je in januari van het eerstvolgende kalenderjaar een jaaropgave. Deze kun je tot 1 jaar na het beëindigen van je verzekering in Mijn OHRA Zzp downloaden. 

  • Waar kan ik terecht met juridische vragen?

    Op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.30 uur kun je voor juridische vragen bellen met de OndernemersDesk van DAS op 088 - 327 98 00. Je kunt je vragen ook online stellen of via e-mail op ondernemersdesk@das.nl.

  • Mijn vraag staat er niet bij

    Bel ons dan op telefoonnummer 026 400 40 40 Of stel je vraag via WhatsApp. Ons nummer is 06 20 14 06 59 . Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 15.00 uur. Wij helpen je graag.