Wijzigen of opzeggen

Je Bundelz Kilometerverzekering kun je dagelijks opzeggen of wijzigen. Hieronder vind je alle informatie over hoe je een wijziging of opzegging regelt.

Opzeggen

Het opzeggen van je Bundelz Kilometerverzekering kan dagelijks en zonder opzegtermijn. Hiervoor stuur je een e-mail naar hallo@bundelz.nl. Vermeld daarin je naam, polisnummer en de datum waarop je de verzekering wilt beëindigen.

We verwerken je opzegging zo snel mogelijk. Je ontvangt altijd een bevestiging van de beëindiging en we stoppen ook de automatische incasso.

Stap je over naar een andere verzekeringsmaatschappij? Vraag je nieuwe autoverzekering dan op tijd aan.

Zeg je binnen 7 dagen nadat je automatisch een nieuwe bundel kreeg, je verzekering op? Dan krijg je het volledige bedrag van je bundel terug. In alle andere gevallen betalen we het aantal niet verbruikte kilometers naar rato terug.

Overlijden

Is de verzekeringnemer overleden? Dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 17.00 uur via: 070 513 33 36 of mail wanneer het jou uit komt naar hallo@bundelz.nl.

Om de opzegging te kunnen verwerken hebben wij extra informatie nodig:

  • Een kopie van de akte van overlijden
  • Een kopie van een legitimatiebewijs
  • Een kopie van het vrijwaringsbewijs, als het voertuig wordt verkocht

Wijzigen van je kilometerverzekering

Koop je een andere auto en wil je jouw Bundelz Kilometerverzekering wijzigen? Neem dan even contact met ons op. We kijken samen met jou of je nieuwe auto geschikt is voor onze kilometerteller en we kijken naar de nieuwe bundelprijs.

Het kan zijn dat je nieuwe auto niet geschikt is voor de Bundelz Kilometerverzekering en je bundelprijs verandert misschien. De prijs is namelijk afhankelijk van het merk en het type en bouwjaar van de auto.

Is je nieuwe auto geschikt voor onze kilometerteller en ga je akkoord met de nieuwe premie? Dan passen wij je kilometerverzekering aan. De kilometerteller kun je gewoon overzetten op je nieuwe auto. En de resterende kilometers uit je bundel neem je mee.

Veelgestelde vragen Bundelz Kilometerverzekering

  • Is de Bundelz Kilometerverzekering af te sluiten voor iedere auto?

    Om onze kilometerverzekering af te sluiten moet de Bundelz kilometerteller in je auto passen. De meeste auto's vanaf bouwjaar 2004 zijn hiervoor geschikt. In deze auto's is namelijk een OBD II poort aanwezig, waar de kilometerteller in moet om de data door te geven. Heb je al een apparaat in deze poort? Let dan op: de kilometerteller werkt niet met een splitter. 

    Bundelz is niet geschikt voor oldtimers, geïmporteerde auto’s, zakelijke auto’s en campers. Ook een hybride of elektrische auto kun je niet via Bundelz verzekeren. 

  • Ik heb een andere auto gekocht, kan ik de kilometerteller overzetten?

    De kilometerteller kun je overzetten in je nieuwe auto. Door de andere auto kan jouw bundelprijs wel veranderen. Neem daarom contact met ons op.

    Afhankelijk van het merk, type en bouwjaar van de auto, berekenen we de prijs per bundel. We checken dan meteen of de nieuwe auto geschikt is en we passen de polis aan. De overgebleven kilometers uit je bundel gaan gewoon mee naar de nieuwe auto.

  • Ik wil de dekking van mijn verzekering wijzigen, kan dat?

    Met je Bundelz Kilometerverzekering kun je kiezen uit 2 dekkingen: WA en All Risk. Wil je jouw verzekering wijzigen? Neem dan contact met ons op.

    Wil meer verzekeren? Lees meer over de verschillende opties voor je Bundelz Kilometerverzekering.