Zo meld je schade of diefstal van je spullen

Altijd vervelend, als je spullen beschadigd zijn of als er iets is gestolen. Gelukkig kun je dit via Mijn OHRA of de OHRA App meteen melden. Dan gaan we voor je aan de slag. Wij nemen je schademelding binnen 2 werkdagen in behandeling.

Glasschade meld je direct

Zijn de ruiten van je huis stuk en ben je voor glas verzekerd? Dan hoef je dit niet bij ons te melden. Neem gelijk contact op onze Glashersteldesk. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 070 513 0945.

Goed om te weten:

  • je bent binnen 1 dag geholpen
  • je hebt geen eigen risico

Dag en nacht hulp

Stel, je hebt ’s nachts of in het weekend hulp nodig. Bel dan even met onze hulpdienst: 026 400 23 10. Goed om te weten: we zijn dag en nacht bereikbaar.

Afhandeling van je schade

Bekijk in Mijn OHRA de status van je schademelding. Zo kun je je schademelding 24/7 volgen. Benieuwd wat er gebeurt als wij je schademelding hebben ontvangen? Wij leggen het je graag uit. Lees hier wat je van ons kunt verwachten na het melden van een schade.

Meld je schade liever niet online?

Schade melden gaat het snelst online. Is dit niet mogelijk of doe je dit liever niet? Dan kun je schade natuurlijk ook telefonisch melden. Schriftelijk melden kan ook. Hiervoor gebruik je ons schadeformulier (pdf).

Hoe zorg je dat schade meteen hersteld wordt?

Schade aan je spullen is al vervelend genoeg. Met onze Direct Schade Herstel service heb je geen gedoe. Als bepaalde spullen gerepareerd kunnen worden, zorgen wij daarvoor. Snel en goed, en uiteraard wanneer het jou uitkomt.