Verlenging van je verzekering(en)
OHRA heeft een aantal veranderingen doorgevoerd. De veelgestelde vragen over deze veranderingen lees je op:
Vragen en antwoorden over de verlenging
Je hebt het verlengingsvoorstel van 1 of meerdere OHRA Schadeverzekeringen ontvangen. Meer informatie over de verlenging lees je hieronder.
-
Algemene vragen
-
Vragen over OHRA als onderdeel van Nationale Nederlanden
-
Vragen over de verlenging van je autoverzekering
-
Vragen over de verlenging van je auto inzittenden ongevallenverzekering
-
Vragen over de verlenging van je kilometerverzekering
-
Vragen over de verlenging van je woonverzekeringen
-
Vragen over de verlenging van je ongevallenverzekering
-
Vragen over de verlenging van je doorlopende reisverzekering
-
Vragen over de verlenging van je caravanverzekering
-
Vragen over de verlenging van je rechtsbijstandverzekering
-
Vragen over de verlenging van je motorverzekering
-
Vragen over de verlenging van je huisdierenverzekering
-
Vragen over de verlenging van je zorgverzekering
Mijn OHRA: je online polismap
Als klant van OHRA kun je je gratis aanmelden voor Mijn OHRA. Zo regel je je bank- en verzekeringszaken 24 uur per dag, 7 dagen per week heel eenvoudig online. Je vraagt in 3 stappen online toegang tot Mijn OHRA aan. Hiervoor gebruik je jouw e-mailadres.
Je polisblad ook online
Met Mijn OHRA heb je niet alleen toegang tot de polisgegevens van je schadeverzekeringen, je hebt ook je polisblad digitaal. Handig, zo zie je direct alle wijzigingen terug die jij of OHRA doorvoert.
Ingangsdatum nieuwe polis
In Mijn OHRA zie je op je overzichtspagina altijd je actuele gegevens. Je polis voor het komende verzekeringsjaar vind je bij het product, onder het kopje “polis inzien”. Kies de gewenste datum en klik op 'je polis' om je verlengingspolis in te zien, op te slaan op je computer of te printen. Op de verlengingsdatum passen wij je overzichtspagina automatisch aan.