Oeps, de rekening klopt niet

Soms krijg je een rekening van je zorgverlener die je niet thuis kunt brengen. Of je hebt vraagtekens bij een rekening die je zorgverlener rechtstreeks bij ons heeft ingediend. Het is belangrijk dat je dit aan ons doorgeeft. Want je wilt natuurlijk niet dat je onnodig teveel betaalt.

Wanneer is mijn rekening mogelijk verkeerd?

Staan er fouten in je rekening, of heb je de zorgverlener helemaal niet bezocht? Dan is de kans groot dat je rekening niet klopt. Dit geef je heel eenvoudig aan ons door via Mijn OHRA Zorgverzekering.

Gaat het om een rekening van je tandarts? Dan kan het lastig zijn om te bepalen of deze wel of niet verkeerd is omdat je tandarts met allerlei verschillende codes werkt. In dit geval is het verstandig om eerst even uitleg te vragen bij je tandarts als je de rekening niet vertrouwt.

Wil je een verkeerde rekening melden?

Gebruik dan de link ‘Klopt de nota volgens u niet? Laat het ons weten’. Deze staat bij je rekeningen in Mijn OHRA Zorgverzekering als je klikt op ‘details’. Wij zoeken het uit en informeren je over de uitkomst. Direct een verkeerde rekening doorgeven.