Vragen over mijn Reaal Dier&Zorg verzekeringen

Lees hier verder als je algemene informatie over de krachtenbundeling tussen NN Group (OHRA) en VIVAT Schadeverzekeringen zoekt. Heb je andere vragen? Neem dan contact op met OHRA.

Twee maanden voor de einddatum van je verzekering ontvang je van Reaal Dier&Zorg en OHRA samen, een persoonlijk bericht over de wijze van overzetten van jouw polis. Wij zullen ervoor zorgen dat je goed verzekerd blijft. Het is de verwachting dat we het laatste kwartaal van 2020 starten met het overzetten van de polissen.

Is de verzekering nog niet overgezet naar OHRA? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Reaal Dier&Zorg.

Is de verzekering nog niet overgezet naar OHRA? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Reaal Dier&Zorg. Zodra je verzekering is overgezet naar OHRA, ga je naar MijnOHRA.

Is de verzekering nog niet overgezet naar OHRA? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Reaal Dier&Zorg. Zodra je verzekering is overgezet naar OHRA, ga je naar MijnOHRA.

Zolang je verzekering nog loopt bij Reaal Dier & Zorg, zijn de voorwaarden en premies van Reaal Dier&Zorg van toepassing op je huisdierenverzekering. Twee maanden voor de einddatum van je verzekering ontvang je van Reaal Dier&Zorg en OHRA samen, een persoonlijk bericht over het overzetten van je polis naar OHRA. Wij zorgen er daarbij voor dat je goed verzekerd blijft.

Wat betekent de overzetting voor mijn automatische incasso? 
Zolang je polis nog loopt bij Reaal Dier&Zorg, blijft je huidige verzekeraar de premie incasseren. Twee maanden voordat je huisdierenverzekering afloopt, ontvang je hierover van Reaal Dier&Zorg en OHRA meer informatie. Het is het makkelijkste als OHRA de premie automatisch gaat incasseren.

De manier waarop je een dierenartsrekening meldt, verandert niet zolang je verzekering nog loopt bij Reaal Dier&Zorg. Je kunt gebruik blijven maken van je persoonlijke online omgeving om je rekening te declareren.

Zodra je huisdierenverzekering is overgezet naar OHRA, ben je klant bij OHRA en kun je je declaratie melden in MijnOHRA.

Is je klacht ingediend bij Reaal Dier&Zorg? Dan handelt Reaal Dier&Zorg de klacht af.

Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V., waarvan OHRA deel uitmaakt, heeft op 2 april 2020 VIVAT Schadeverzekeringen N.V. (VIVAT) overgenomen. OHRA wordt de nieuwe verzekeraar voor klanten van VIVAT bij een van de labels  ‘Reaal Dier&Zorg’, ‘nowGo’, ‘RouteMobiel’ en ‘Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden’. Omdat je een overeenkomst hebt met Reaal Dier&Zorg mag OHRA je persoonsgegevens gebruiken. Deze gegevens zijn nodig om je als klant goed te kunnen blijven helpen en te zorgen dat je goed verzekerd blijft. OHRA gebruikt de persoons- en productgegevens voor dezelfde doeleinden als Reaal Dier&Zorg nu doet. Reaal Dier&Zorg en OHRA  houden zich daarbij, aan de privacyregelgeving. Meer informatie over het gebruik vind je in het privacy statement van OHRA.