Vragen over mijn nowGo verzekeringen

Lees hier verder als je algemene informatie over de krachtenbundeling tussen NN Group (OHRA) en VIVAT Schadeverzekeringen zoekt. Heb je andere vragen? Neem dan contact op met OHRA.

Twee maanden voor de einddatum van je verzekering ontvang je van nowGo en OHRA samen, een persoonlijk bericht over de wijze van overzetten van jouw polis. Wij zullen ervoor zorgen dat je goed verzekerd blijft. Het is de verwachting dat we het laatste kwartaal van 2020 starten met het overzetten van de polissen.

Is je verzekering nog niet overgezet naar OHRA? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice nowGo.

Is de verzekering nog niet overgezet naar OHRA? Dan kun de verzekering aanpassen via de zelfservice van nowGo. Zodra je verzekering is overgezet naar OHRA, ga je naar MijnOHRA

Is de verzekering nog niet overgezet naar OHRA? Dan kun je de wijziging doorgeven via de zelfservice van nowGo. Zodra je verzekering is overgezet naar OHRA, ga je naar MijnOHRA.

VIVAT en Nationale-Nederlanden zullen je hier separaat over informeren. Het is de verwachting dat we het laatste kwartaal van 2020 starten met het overzetten van de polissen van nowGo

Zolang je verzekering nog loopt bij nowGo, zijn de voorwaarden en premies van nowGo van toepassing op je verzekering. Twee maanden voor de einddatum van je verzekering ontvang je van nowGo en OHRA samen, een persoonlijk bericht over het overzetten van je polis naar OHRA. Wij zorgen er daarbij voor dat je goed verzekerd blijft.

Zolang je polis nog loopt bij nowGo, blijft je huidige verzekeraar de premie incasseren. Twee maanden voordat je verzekering afloopt, ontvang je hierover van nowGo en OHRA meer informatie. Het is het makkelijkste als OHRA de premie automatisch gaat incasseren.

De manier waarop je een schade of juridisch conflict meldt, verandert voorlopig niet. Je kunt gebruik blijven maken van de zelfservice van nowGo om je schade te melden.

Een schade die al in behandeling is bij nowGo wordt afgehandeld door nowGo. Zodra je polis is overgezet naar OHRA, ben je klant bij OHRA en kun je je schade melden in MijnOHRA.

Is je klacht ingediend bij nowGo? Dan handelt nowGo de klacht af.

Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V., waarvan OHRA deel uitmaakt, heeft op 2 april 2020 VIVAT Schadeverzekeringen N.V. (VIVAT) overgenomen. OHRA wordt de nieuwe verzekeraar voor klanten van VIVAT bij een van de labels  ‘Reaal Dier&Zorg’, ‘nowGo’, ‘RouteMobiel’ en ‘Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden’. Omdat je een overeenkomst hebt met nowGo  mag OHRA je persoonsgegevens gebruiken. Deze gegevens zijn nodig om je als klant goed te kunnen blijven helpen en te zorgen dat je goed verzekerd blijft. OHRA gebruikt de persoons- en productgegevens voor dezelfde doeleinden als nowGO nu doet. NowGo en OHRA  houden zich daarbij, aan de privacyregelgeving. Meer informatie over het gebruik vind je in het privacy statement van OHRA.