Welkom bij OHRA: Reaal Dier&Zorg, nowGo, RouteMobiel en ‘Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden’ -klanten

Misschien heb je het nieuws al gehoord? Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V., waarvan OHRA deel uitmaakt, heeft op 2 april 2020 VIVAT Schadeverzekeringen N.V. (VIVAT) overgenomen. OHRA wordt de nieuwe verzekeraar voor klanten van VIVAT bij een van de labels  ‘Reaal Dier&Zorg’, ‘nowGo’, ‘RouteMobiel’ en ‘Reaal Rechtsbijstandverzekering voor FNV leden’.

Wat betekent dat voor mij als VIVAT-klant?

De verzekering loopt gewoon door bij een van bovengenoemde labels van VIVAT en je kunt rekenen op de dienstverlening zoals je deze gewend bent. Op het moment dat je verzekering bij VIVAT afloopt, wordt deze overgezet naar OHRA. OHRA wordt dan je nieuwe verzekeraar.

Hoe gaat dit “overzetten” van je verzekering?

Twee maanden voor de einddatum van je verzekering ontvang je van je huidige verzekeraar en OHRA samen, een persoonlijk bericht over de wijze van overzetten van jouw polis. Wij zullen ervoor zorgen dat je goed verzekerd blijft. Het is de verwachting dat we het laatste kwartaal van 2020 starten met het overzetten van de polissen.

Wat moet ik doen als VIVAT-klant?

Je hoeft niets te doen en ontvangt bericht van VIVAT en OHRA zodra je verzekering overgezet wordt. Wil je een wijziging doorgeven op je huidige verzekering? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van je huidige verzekering totdat je overgezet bent naar OHRA.

Wil je meer informatie lezen over de krachtenbundeling van VIVAT en NN Group?

Op deze krachtenbundeling pagina lees je ook meer over de juridische structuur en onderlinge relatie binnen NN Group N.V. van de betrokken verzekeraars. Het gaat daarbij om VIVAT Schadeverzekeringen N.V. en het verzekeringsonderdeel OHRA van Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V..

Heb je vragen?