Meld een juridisch geschil direct bij DAS

Heb je een OHRA Rechtsbijstandverzekering en ben je betrokken bij een juridisch geschil (conflict)? Dan kun je dit direct melden bij DAS Rechtsbijstand. Je hoeft dus geen contact met ons op te nemen, want DAS Rechtsbijstand regelt onze rechtshulp

Welke dekking je heb je?

Voordat je een geschil meldt, is het goed te weten welke dekking(en) je hebt. De gekozen dekkingen staan op je polisblad. Die kun je op ieder moment bekijken in Mijn OHRA

Valt het geschil onder de dekking van de rechtsbijstandverzekering?

In onze polisvoorwaarden staat welke onderwerpen en situaties onder een dekking vallen. Wij kunnen je helaas niet vertellen of een specifiek geschil verzekerd is. Meld hiervoor je geschil online of schriftelijk bij DAS. Telefonisch doet DAS ook geen uitspraak over de dekking van een specifiek geschil. Een gespecialiseerd jurist van DAS beoordeelt na ontvangst van je stukken binnen 3 tot 6 werkdagen de dekking en haalbaarheid van je geschil.

Zo meld je een geschil bij DAS

Een juridisch geschil kun je direct online bij DAS melden. Doe je dit liever schriftelijk, gebruik dan het schadeaangifteformulier rechtsbijstand [PDF]. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en stuur dat ondertekend naar DAS Rechtsbijstand.

Heb je een juridische vraag?

Juridische vragen kun je bij DAS direct online stellen. Telefonisch contact opnemen kan ook. De Juridische Adviesdesk van DAS is bereikbaar op telefoonnummer 020 651 88 15. DAS is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur.

Het webcareteam van DAS zit maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 tot 17.30 uur voor je klaar op Facebook en Twitter.