Vragen en antwoorden over productveranderingen

De meeste producten van Delta Lloyd en OHRA Bank krijgen in de komende twee jaar een andere naam en/of worden overgezet naar een product van Nationale-Nederlanden. Dit doen we zorgvuldig. Voordat er voor jou iets verandert, ontvang je daarover altijd per product een persoonlijk bericht. Je krijgt tijdig een brief of e-mail waarin we aangeven wat er precies voor jou verandert. Je hoeft nu dus zelf niets te doen.

De meeste producten van Delta Lloyd en OHRA Bank krijgen in de komende twee jaar een andere naam en/of worden overgezet naar een product van Nationale-Nederlanden. Het samengaan van twee bedrijven doen we zorgvuldig en dit kost tijd. Voordat er voor jou iets verandert, ontvang je daarover altijd per product een persoonlijk bericht. Je krijgt tijdig een brief of e-mail waarin we aangeven wat er precies voor jou verandert. Je hoeft nu dus zelf niets te doen.

Het is nu nog niet bekend of jouw voorwaarden, kosten of premies veranderen. Als er voor jou iets verandert, ontvang je daarover altijd per product een persoonlijk bericht over. Je krijgt tijdig een brief of e-mail waarin we aangeven wat er precies voor jou verandert. Je hoeft dus zelf niets te doen.

Het samengaan van Nationale-Nederlanden en Delta Lloyd is geen aanleiding voor rentewijzigingen van producten. Als er rentewijzigingen zijn, bijvoorbeeld als gevolg van rentewijzigingen op de geld- en kapitaalmarkt, ontvang ke daarover op de gebruikelijke wijze bericht.

Jouw offerte blijft geldig tot de datum die op de offerte staat.

Ja, je kunt gewoon producten afsluiten van OHRA. Op de website van OHRA vind je altijd het meest actuele productaanbod. Voor de meeste producten van OHRA, zoals OHRA verzekeringen, verandert er niets.

Alleen voor OHRA Bank geldt dat je vanaf februari 2018 geen nieuwe producten meer kunt afsluiten. Voor het openen van een nieuwe rekening of hypotheek kun je terecht bij Nationale-Nederlanden Bank.

Alle informatie over de producten van Nationale-Nederlanden vind je op nn.nl.

In deze e-mail staat belangrijke informatie die we jou sturen omdat we je goed willen informeren. Hiervoor is geen toestemming nodig.

Voorlopig verandert er niets aan jouw product van Nationaal Spaarfonds, met uitzondering van de schadeverzekeringen van Nationaal Spaarfonds. Deze zijn in 2017 overgezet naar OHRA. Bij OHRA ontvang je de service die je bij Nationaal Spaarfonds gewend bent.

BeFrank blijft bestaan, door het samengaan verandert er niets.