Vragen en antwoorden over contact met Nationale-Nederlanden, Delta Lloyd en OHRA

  • Voor vragen over producten van Nationale-Nederlanden kijkt u op nn.nl.
  • Voor vragen over producten van Delta Lloyd kijkt u op deltalloyd.nl.
  • Voor vragen over producten van OHRA kijkt u op ohra.nl.
  • Voor vragen over producten van Nationaal Spaarfonds, kijkt u op nationaalspaarfonds.nl.
  • Voor vragen over producten van BeFrank kijkt u op befrank.nl.

U kunt contact met ons opnemen op de wijze die u gewend bent. Als er iets voor u verandert, wordt u daarover altijd persoonlijk geïnformeerd.

U kunt contact opnemen met uw adviseur zoals u gewend bent. Uw adviseur is op de hoogte van het samengaan van Delta Lloyd en Nationale-Nederlanden.

U kunt uw wijzigingen doorgeven via de website van Delta Lloyd of via Mijn Delta Lloyd. Heeft u uw product via een verzekeringsadviseur afgesloten? Geef dan ook uw wijziging aan uw adviseur door.

U kunt uw wijzigingen via de website van OHRA of via Mijn OHRA doorgeven.

  • Heeft u een klacht over Nationale-Nederlanden, kijkt u dan op nn.nl.
  • Heeft u een klacht over Delta Lloyd, kijkt u dan op deltalloyd.nl.
  • Heeft u een klacht over OHRA, kijkt u dan op ohra.nl.
  • Heeft u een klacht over het Nationaal Spaarfonds, kijkt u dan op nationaalspaarfonds.nl.
  • Heeft u een klacht over BeFrank, kijkt u dan op befrank.nl.