Wat wil je weten over OHRA Bank Online?

Met OHRA Bank Online regel je je bankzaken snel en eenvoudig, waar en wanneer je dat wilt. 

Let op: Sinds 5 maart 2018 is het inloggen veranderd. Je logt nu in met je e-mailadres in plaats van je gebruikersnaam. Zo hoef je geen ingewikkelde gebruikersnaam meer te onthouden. Had je voor 5 maart al toegang tot OHRA Bank Online? Dan kun je voorlopig ook nog met je gebruikersnaam inloggen. 

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over OHRA Bank Online. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Heb je problemen met inloggen? Misschien komt het doordat:
  • je je e-mailadres of wachtwoord onjuist hebt ingevuld
  • je e-mailadres bij meerdere klanten voorkomt in onze administratie.
  • je account is geblokkeerd of vervallen.
Lukt het nog steeds niet? Kies dan voor wachtwoord vergeten en vraag een nieuw wachtwoord aan. Of activeer even opnieuw je Mijn OHRA account. Hiervoor heb je je relatienummer nodig. Neem na activatie van Mijn OHRA telefonisch contact met ons op om OHRA Bank Online te activeren.

Je wachtwoord kan je hier opnieuw aanvragen.

Je kunt je wachtwoord wijzigen via 'Wachtwoord vergeten' op het inlogscherm.

Controleer je spambox of ongewenste e-mail. Heb je de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.  

We blokkeren Mijn OHRA en OHRA Bank Online als jij of iemand anders 5 keer probeert in te loggen met een verkeerd e-mailadres of wachtwoord. Wil je toch inloggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Je wijzigt je contactgegevens eenvoudig via OHRA Bank Online. Log in op OHRA Bank Online, klik rechts bovenaan op het icoontje met het poppetje en daarna op ‘Mijn gegevens’. Daar kun je je contactgegevens wijzigen. 

Klik op 'andere afbeelding'. Je ziet dan een afbeelding met andere tekens.

Controleer of je ingelogd bent in OHRA Bank Online. Alleen in OHRA Bank Online zie je het jaaroverzicht en/of jaaropgaaf. Dat zie je na het inloggen aan de tekst ‘Welkom in OHRA Bank Online’ links bovenin je scherm. Bij het onderdeel ‘Mijn documenten’ kun je je jaaroverzichten vinden.

Je hebt een online rekening bij ons. Daarom ontvangt je je jaaroverzichten en andere documenten online. Wil je ze toch op papier? Dan kun je je online documenten printen. Ga naar ‘Mijn documenten’ en open het overzicht dat je wil printen. Klik daarna op de rechtermuisknop en kies voor ‘Afdrukken’. Of houdt de toetsen Ctrl en P tegelijk ingedrukt.

In OHRA Bank Online zie je alle bij- en afschrijvingen van de afgelopen 18 maanden. Wil je die printen? Kies dan voor ‘Afdrukken’ in je browser. Of houdt de toetsen Ctrl en P tegelijk ingedrukt.

Zijn de knoppen 'verkopen', 'kopen' en 'switchen' niet zichtbaar in OHRA Bank Online of in de OHRA Bank App? Dat kan komen omdat je de vragen over kennis van en ervaring met beleggen nog niet hebt ingevuld. Neem contact met ons op en wij kijken hoe wij ervoor kunnen zorgen dat je zo snel mogelijk (weer) kunt beleggen.