Forum Forums Zorg Zorgkosten

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Zorgkosten

Start een nieuwe topic

Forum Forums Zorg Zorgkosten

Dit onderwerp bevat 8 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  gthomass3 2 jaar geleden.

• Auteur
    Henk
    Bijdrager

Dit kan je toch via Mijn Ohra en ook via de link declaratie zorgkosten inzien

gaag002
    Bijdrager

ik heb wel een idee welke zorg kosten ik maak. Wat mij steeds meer opvalt is dat het niet duidelijk is welke medicijnen voor eigen rekening zijn. Dit zijn kosten die boven op de 375,- eigen risico komen. Daar naast gebruik is sinds 1996 steeds dezelfde medicijnen welke ik maar voor 3 maanden krijg. Voorheen kon ik dit wel begrijpen aangezien ze per stuk 99 ct kosten maar nu heb ik er 10 voor. Steeds weer recept kosten PFF. Heeft iemand daar ook een menig over.

robert907
      Bijdrager

Deze receptkosten heb ik niet, omdat mijn apotheek mijn medicijnen buiten de huisarts om levert, tot de arts aangeeft dat er iets gewijzigd moet worden.
      Dit in samenspraak met huisarts.

wieten
      Bijdrager

@gaag002
      Het is allemaal er doorzichtig. Zo moest ik maagbeschermers zelf betalen. 10 stuks kosten 13, 12 euro. en een doosje van 30 stuks kost 13,83. Snap jij het nog?

chris10b
    Bijdrager

Via mijn ohra heb je altijd inzicht in wat Ohra voor jou aan zorgkosten heeft betaald!

maxmax432
    Bijdrager

naast mijn maandelijkse rekening van de zorgverzekeraar en mijn eigen risico ben ik totaal onwetend over “hoeveel ik eigenlijk kost”; dat ervaar ik als een hyper zwakke plek in de zorgverlening.

gthomass3
      Bijdrager

Vroeger stond er op elk doosje medicijnen hoeveel het medicijn kostte. Nu niet meer. Bewustwordeing van medicijnkosten wordt hiermee ondermijnd.

Anna
      Bijdrager

Maar dat kan je toch zien op je site van mijn Ohra zorgkosten.

Keetje
    Bijdrager

Heb jij enig idee welke zorgkosten je maakt?

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.