Forum Forums Zorg Zorgdeclaraties

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Zorgdeclaraties

Start een nieuwe topic

Forum Forums Zorg Zorgdeclaraties

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Pascal Pascal 4 weken geleden.

• Auteur
    ericbutter
    Participant

Het valt mij op dat tijdens het indienen van een declaratie onnodig details worden gevraagd, zoals relatienummer, het aak of niet hebben van een reisverzekering.. Als je de app gebruikt ben je immers al ingelogd en derhalve is bij OHRA exact bekend welke verzekeringen er lopen. Verder vind ik het zeer irritant dat wanneer je tijdens de declaratie in wilt vullen dat je een reisverzekering hebt, het invulscherm wordt afgedekt door het toetsenbord. Mocht je iets willen corrigeren dan is dat behoorlijk lastig.
    Verder is het mij een paar keer gebeurd dat ik een declaratie indiende, de bevestiging kreeg van de app, maar dat bij nader controle bleek dat de declaratie niet bij de OHRA terecht is gekomen…..

PascalPascal
      Keymaster

Hoi Eric. Bedankt voor het delen van je ervaring met onze App. Wij werken steeds aan verbeteringen. Ik geef je terugkoppeling door aan onze ontwikkelaars 🙂

PascalPascal
    Keymaster

Wil je zorgdeclaraties indienen via de OHRA App? Dat kan 🙂 Dit doe je door zonder in te loggen te klikken op de blauwe button met Zorgzaken regelen. Je kiest vervolgens voor declareren. Je kan daarna de nota indien met je relatienummer en geboortedatum.

rahrah
    Participant

Zorgnota’s verzanden via de app. Terug naar ingewikkelde Mijn Ohra?

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.