Forum Forums Huisdieren Waarom vergoedt Ohra niets?

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Waarom vergoedt Ohra niets?

Start een nieuwe topic

Forum Forums Huisdieren Waarom vergoedt Ohra niets?

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Pascal Pascal 3 maanden geleden.

• Auteur
    b.lensink
    Bijdrager

Ohra mag alles en de consument niets!
    Ohra mag je dier uit de verzekering zetten als hij te duur wordt, Ohra mag je premie verhogen als ie ouder wordt.
    Als ik uit mijn verzekering (4 jaar) wil, omdat ik niets vergoed krijg, (chemische castratie bv) en omdat IK dus vindt dat Ohra te duur wordt, dan is er een probleem en zit ik er nog 3 jaar aan vast.

PascalPascal
      Moderator

Dat klinkt heftig. Ik begrijp dat het vervelend is als je geen vergoeding krijgt die je wel hoopte. Chemische castratie vergoeden wij inderdaad niet. Vanuit de module Aanvullend met Castratie en Sterilisatie vergoeden we alleen de standaard castratie en sterilisatie. In de polisvoorwaarden staat dat de premie jaarlijks wordt geïndexeerd met de cijfers van het CBS. Met een contract voor vier jaar ga je hiermee akkoord. Je kan daardoor de verzekerin niet tussentijds beëindigen. Is de verhoging 10% of meer? Dan mag je de verzekering altijd beëindigen. Heb je vragen over de polis of declaraties? Neem dan contact op via Facebook, Twitter of WhatsApp. Mijn collega’s helpen je graag.

PascalPascal
      Moderator

Dat klinkt heftig. Ik begrijp dat het vervelend is als je geen vergoeding krijgt die je wel hoopte. Chemische castratie vergoeden wij inderdaad niet. Vanuit de module Aanvullend met Castratie en Sterilisatie vergoeden we alleen de standaard castratie en sterilisatie. In de polisvoorwaarden staat dat de premie jaarlijks wordt geïndexeerd met de cijfers van het CBS. Met een contract voor vier jaar ga je hiermee akkoord. Je kan daardoor de verzekerin niet tussentijds beëindigen. Is de verhoging 10% of meer? Dan mag je de verzekering altijd beëindigen. Heb je vragen over de polis of declaraties? Neem dan contact op via Facebook, Twitter of WhatsApp. Mijn collega’s helpen je graag.

PascalPascal
    Moderator

Wat naar om te horen. Hoe is het nu met je trouwe viervoeter? Wij helpen je graag met opheldering. Hiervoor hebben wij wel gegevens nodig. Via onze communitie is dit daarom niet mogelijk. Neem je met ons contact op via Facebook, Twitter of WhatsApp? Dan kijken we graag met je mee.

Combatse
      Bijdrager

Het hele verhaal is opgestuurd naar claims. Ik ben erg benieuwd wat ze ermee doen en hoe het vanaf nu verder gaat. Of dat de aankomende jaren zo dramatisch blijven

Combatse
    Bijdrager

Sinds januari hebben wij onze hond in de hondenverzekering gezet.
    Toppakket met aanvullend sterilisatie/castratie. Hiervoor betalen we bijna 41 euro per maand en dus mag je er mijns inziens ook best wat voor terug verwachten.
    Maar tot op heden niets.
    De declaratie invullen is een drama want je bent ontzettend lang bezig om alle medicatie die ze heeft gekregen op te zoeken, er achter te komen dat het allemaal niet in de lijst staat enz.
    Heb je eindelijk de declaratie ingevuld kan je weer achter de dierenarts aan want naast alle gegevens willen ze elke keer weer het hele medische dossier opgestuurd krijgen. Waarom niet gewoon de factuur waar alles op staat net als bij de Ohra zorgverzekering voor mensen.
    Nu is mijn lieve meisje net geopereerd aan een baarmoederontsteking en wat schetst mijn verbazing … wordt niet vergoed en dit terwijl we aanvullend zijn verzekerd.
    Tot op heden vind ik dit Ohra een drama. Een hoop weggegooid geld.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.