Forum Forums Zorg Voorwaarden bril

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Voorwaarden bril

Start een nieuwe topic

Forum Forums Zorg Voorwaarden bril

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  VaNessa 4 maanden geleden.

• Auteur
    MarjoleinMarjolein
    Moderator

Ik snap dat je hier erg teleurgesteld door bent, Vanessa. Stuur je ons een berichtje via Facebook of Twitter? Dan kunnen we even met je meekijken.

VaNessa
      Bijdrager

Hallo Marjolein,
      Ik denk dat je bij OHRA werkt? 😉
      Je kan mij ook een bericht sturen per e-mail. Van Facebook messenger en Twitter maak ik geen gebruik.

Jullie hebben mijn e-mail adres?

VaNessa
    Bijdrager

Wat voel ik mij in de steek gelaten. Ik ben een klant waar welke zorgverzekering op zit te wachten. Aan mij wordt goed verdiend. Ga ik na drie jaar weer een bril kopen, blijkt dat deze niet meer vergoed wordt als je ‘aanvullend’ verzekerd bent, maar alleen als je ‘sterk verzekerd’ bent. Het is ‘maar’ €50,- wat vergoed zou worden. Ja, we moeten met zijn allen een steentje bijdragen voor degene die minder geluk hebben met de gezondheid. Dat doe ik graag. (bijdragen aan meer winst voor een verzekeringsmaatschappij, dat liever niet) Maar OHRA….serieus?

Eigen schuld, had ik maar alle voorwaarden door moeten nemen. Wellicht is er een heel handig overzicht met mij gedeeld waarbij ik 1 oogopslag kon zien wat er voor mij zou veranderen per 01.2017. Ik heb die iig gemist.
    Hoe dan ook, ik ben teleurgesteld dat die €50,- er niet af kon bij de ‘aanvullende’ verzekering van Ohra.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.