Forum Forums Auto Verzekerd?

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Verzekerd?

Start een nieuwe topic

Forum Forums Auto Verzekerd?

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Pascal Pascal 2 weken geleden.

• Auteur
    PascalPascal
    Moderator

Wat naar dat je schade veroorzaakte. Dit is een goed voorbeeld waar de WA autoverzekering voor is. Hierbij ben je namelijk verzekerd voor schade die je toebrengt aan anderen. Je kan deze schade melden voor je autoverzekering.

Mystique2u
      Bijdrager

Hallo Pascal, bedankt voor de snelle reactie. Welke gevolgen heeft dit voor mijn schadevrije jaren? Degene van wie de auto was heeft deze te koop staan en wil de schade laten herstellen à €350 (hele deur dient gespoten te worden volgens schade expert). Graag ontvang ik advies in deze

PascalPascal
      Moderator

Dit heeft gevolgen voor je schadevrije jaren. Bij een schade waarvoor jij aansprakelijk bent val je terug. Daardoor gaat je no claim korting omlaag en betaal je meer premie. Ben je bij ons verzekerd? Dan heb je gelukkig de mogelijkheid om dit binnen een jaar terug te betalen. Je krijgt dat schadevrije jaren weer terug. Zo regelt je autoverzekering de schade en kan jij altijd later nog beslissen om het alsnog zelf te betalen 🙂

Mystique2u
    Bijdrager

Bij het uitstappen sloeg door de harde wind de autodeur tegen een andere auto. Dit gebeurde bij stilstand op een parkeerplaats. Dit heeft een kleine lakschade veroorzaakt aan de andere auto. Ben ik hiervoor verzekerd cq. aansprakelijk te stellen en zo ja, onder welke verzekering valt dit?

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.