Forum Forums Auto Verwarming in de auto

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Verwarming in de auto

Start een nieuwe topic

Forum Forums Auto Verwarming in de auto

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Saskia Saskia 2 jaar geleden.

• Auteur
    SaskiaSaskia
    Moderator

Super! Bedankt voor de tips :-).

anesto23
    Bijdrager

Airco reinigen (onderhoud), eerste 5 minuten voorste raampjes stukje open en airco op ramen zodat vochtige lucht auto kan verlaten en daarna airco uit (als ramen schoon en droog zijn) en verwarming klein beetje aan met aanjager op stand 2 of liever 1 ivm uitlaatgassen. Regelmatig interieurfilter indien aanwezig laten vervangen en liever niet roken of te sterke parfum in auto. Regelmatig drinken en kauwgom kauwen. Succes.

Bram
    Bijdrager

Een heel ander alternatief: een cabrio kopen, en de kap opendoen (maar wel de verwarming aanzetten)

pieter
    Bijdrager

Zet de verwarming niet te hoog, dat geeft je een wat week gevoel. Persoonlijk heb ik liever een trui aan in de auto dan de verarming erg hoog.

Suzann_1
    Bijdrager

Ja verschrikkelijk! Ik krijg er ook altijd hoofdpijn van. Maar ik voel me uberhaupt snel misselijk in de auto.

SaskiaSaskia
    Moderator

Zijn er meer mensen die misselijk worden als de verwarming aan staat in de auto? Ik hoor graag tips wat ik hier tegen kan doen!

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.