Forum Forums Huisdieren Titeren

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Titeren

Start een nieuwe topic

Forum Forums Huisdieren Titeren

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  ngroenew1 3 maanden geleden.

• Auteur
    ngroenew1
    Bijdrager

Ik vind het een hele vreemde beredenering en ga dit ook verder uitzoeken.
    Jullie noemen titeren nu een preventief onderzoek, maar als mijn pup 2 dagen doodziek is na een inenting. Dan vergoeden jullie dus wel de inenting die mijn hond ziek maakt maar niet een klein bloedonderzoek die dat kan voorkomen en die wellicht nog minder kost dan jaarlijks inenten. Wat nu als ik na de vaccinatie met mijn doodzieke pup naar een dierenkliniek zou gaan omdat ik het niet vertrouwde, vergoeden dat dan wel? Heel vreemd dat jullie het zien als preventief onderzoek dit terwijl titeren steeds meer bewijst dat bij onnodig inenten de hond/kat heel erg ziek kan worden.
    Ik heb trouwens berichten gelezen waarin dit specifiek werd gevraagd en er zelfs dit jaar nog toegezegd werd dat het word vergoed uit de aanvullende verzekering, heel vreemd dat jullie nu iets anders zeggen, Pascal

PascalPascal
    Moderator

Goed dat je het navraagt! Ik moet je helaas teleurstellen. Titeren vergoeden wij niet. Dit valt namelijk onder preventieve onderzoeken. Dit is niet verzekerd in de huisdierenverzekering. Vanuit de module vaccinaties vergoeden we alleen de vaccinaties zelf.

ngroenew1
    Bijdrager

Ik wil mijn pup laten titeren omdat hij zo sterk reageerde op zijn eerdere entingen, ik wil zijn kleine lijfje (3,5 kilo) niet onnodig belasten. Ik heb de *plus polis* afgesloten met *aanvullend gebit en vaccinatie*. Wordt titeren bij jullie vergoed?

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.