Forum Forums Algemeen service?

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

service?

Start een nieuwe topic

Forum Forums Algemeen service?

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  M 3 maanden geleden.

• Auteur
    M
    Participant

Vandaag al op de eerste werkdag teruggebeld. Wat dat betreft moet ik mijn mening bijstellen: netjes, vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan na mijn digitale reactie. Dat kan ik waarderen!
    Blijft staan dat het absurd is dat de verwijzing naar een telefoonnummer blijft bestaan terwijl er op bepaalde tijde dan een bandje met tekst ten gehore wordt gebracht dat OHRA niet bereikbaar is. Absurd omdat die vermelding niet op de site staat, het niet past in dit digitale tijdperk en omdat niet dan direct eea geregeld kan worden.

M
    Participant

Omdat ik al een bloedhekel heb aan al die automatisering kost het mij al moeite om de weg te vinden. Ooit ben ik geforceerd om een digitaal account te moeten nemen en omdat ik daar nooit gebruik van maak onthoud ik die gegevens ook niet. Nu wil ik een autoverzekering gaan wijzigen en moet ik wel. Omdat ik er niet in kan wordt ik geadviseerd te bellen. Goeie tip! Alleen blijkt dan bij OHRA klantgerichtheid en service niet in het woordenboek te staan want slechts beperkt telefonisch bereikbaar. Nu dus niet. Wat een waardeloze verzekeraar. Iemand ook dergelijke klantvriendelijke servicegerichte ervaringen?

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.