Forum Forums Auto schadevrije jaren bij OHRA collectieve autoverzekering kwijt!!!

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

schadevrije jaren bij OHRA collectieve autoverzekering kwijt!!!

Start een nieuwe topic

Forum Forums Auto schadevrije jaren bij OHRA collectieve autoverzekering kwijt!!!

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  M 9 maanden geleden.

• Auteur
    SaskiaSaskia
    Moderator

Ik begrijp je teleurstelling hierin. Is het voor jou en je vrouw zinvol om gebruik te maken van onze gezinsvoertuigenregeling? Zij blijft dan wel meeverzekerd bij jou op de polis, maar kan op die manier van dezelfde korting genieten. Het beste kan je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar via: 026-4004040.

M
      Bijdrager

Vandaag ben ik met uitleg teruggebeld. Wat blijkt, wat ik niet wist en toen ook niet verteld is: partners kunnen de schadevrije jaren overdragen. Mocht mij dus wat overkomen, dan mijn vrouw gewoon gebruik maken van die schadevrije jaren. Haar auto is nu idd op de gezinsvoertuigenregeling gezet met de korting. Dank voor de reactie.

M
    Bijdrager

Ooit ben ik via mijn toenmalige werkgever via een collectief contract aan een voordelige autoverzekering gekomen. Omdat mijn vrouw ook auto rijdt en ook een verzekering nodig heeft bleek OHRA hier ook in te kunnen voorzien. Dit alles is wel bijna 20 jaar geleden gebeurd. Nu recent (inmiddels ruim een jaar geleden, maar ik baal hier nog steeds zo van dat ik mijn verhaal toch even kwijt wil aan anderen; wees dus gewaarschuwd! als je een collectieve autoverzekering bij OHRA afsluit) heeft mijn vrouw een andere auto gekocht. Gegevens ingevoerd want moet verzekerd zijn. Toen kwam er plots een megahoge premie uit??? Wat bleek; de vriendelijke OHRA medewerker van toen heeft de beide verzekeringen op mijn naam gezet en nu mijn vrouw zelf wilde verzekeren had ze plots nul!!! schadevrije jaren. Ja, dan gaat die premie wel omhoog. Gebeld en gebeld, maar nee hoor, de OHRA kon dit niet wijzigen (ook al is het de fout van OHRA, dat kregen we zelfs te horen). Dus de OHRA geeft toe dat het mis is gegaan, maar geeft diezelfde loyale klant (ik heb niet alleen een autoverzekering bij OHRA lopen) niet de waarde van die jaren weer op de verzekering anders dan dat die verzekering ook op mijn naam wordt gezet. Dan heb ik wel de korting, maar dat is niet de bedoeling; want wij beiden hebben een vrijwel even hoge schadevrije historie en ook al vormen wij 1 huishouden, we zijn beide wel elk 1 individu. Ik kon dus hoog en laag springen, maar: Daaaag nu 30 jaar schadevrije jaren! Iets in de trant van die paarse krokodil; …ja, .. daar staat ie… . Alleen kon ik om die commercial nog lachen, dit is niet leuk met die verzekering.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.