Forum Forums Huisdieren Schadeformulier huisdierenverzekering

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Schadeformulier huisdierenverzekering

Start een nieuwe topic

Forum Forums Huisdieren Schadeformulier huisdierenverzekering

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Saskia Saskia 2 weken geleden.

• Auteur
    SaskiaSaskia
    Moderator

Ik begrijp dat deze manier van declareren omslachtig voor je is. Niet bij alle declaraties vragen wij om de nota. Is het indienen inmiddels wel gelukt? Wat bedoel je precies met de dekking is niet alles? Wij willen je graag helpen. Als je vragen hebt kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice via WhatsApp, Facebook/Twitter of telefoon.

SaskiaSaskia
    Moderator

Ik begrijp dat deze manier van declareren omslachtig voor je is. Niet bij alle declaraties vragen wij om de nota. Is het indienen inmiddels wel gelukt? Wat bedoel je precies met de dekking is niet alles? Wij willen je graag helpen. Als je vragen hebt kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice via WhatsApp, Facebook/Twitter of telefoon.

Bobbie2008
    Bijdrager

Waarom moeten alle medische termen vermeld, terwijl helemaal onder aan toch een de nota gevraagd?. Beetje omslachtig lijkt mij. Ik ben tijdens het opzoeken van de medicatie 6 x uit het systeem gegooid en kon weer overnieuw beginnen. SLECHTE ZAAK. De dekking is niet alles, ik ben al een aantal keer overgenomen door een andere verzekeraar met andere dekkingen. Ik ben het even kwijt.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.