Forum Forums Huisdieren Kattenbak

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Kattenbak

Start een nieuwe topic

Forum Forums Huisdieren Kattenbak

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 2 jaar geleden.

• Auteur
    Sjaak
    Bijdrager

Ik heb 2 katten maar de ander houdt het deurtje open terwijl de ander gaat. er staan 2 bakken in huis met deurtje en katsankorrels.

Pien van der Steen
    Bijdrager

Heb je een ‘dichte’ kattenbak, met zo’n klepje waar je kat door naar binnen kan? Want dat scheelt natuurlijk al. Bij ons thuis staat de kattenbak ook in een extra bak, anders vliegen die korrels het hele huis door…

Anoniem

Ik had er inderdaad eentje met een luikje. Hier sprintte hij alleen zo hard doorheen dat alles alsnog naar buiten vloog.. Ben vooralsnog tevreden met m’n nieuwe aankoop!

Shehra
    Bijdrager

Ik zweer bij Peewee, Jaap! Geen luchtjes, geen troep en je doet er heel lang mee. Echt een aanrader 🙂

Anoniem

Ik heb sinds deze week een Ecohûs van PeeWee! Mooi design ook wel. De korrels ruiken naar dennen en de kat lijkt het allemaal best te vinden 🙂 Thanks voor de tip!

Anoniem

Wat is de beste kattenbak en kattenkorrels? Want wat ik nu heb staan maakt mijn huis alleen maar stoffiger..

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.