Forum Forums Algemeen ingetrokken regeling

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

ingetrokken regeling

Start een nieuwe topic

Forum Forums Algemeen ingetrokken regeling

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Pascal Pascal 3 maanden geleden.

• Auteur
    PascalPascal
    Moderator

Dat is een goede vraag. Helaas kan ik je hier geen antwoord op geven. Heb je bij ons een rechtsbijstandverzekering? Dan kan je deze vraag wel neerleggen bij DAS Rechtbijstand. Zij zorgen voor juridisch advies en rechtshulp voor onze verzekerden. Zij kunnen je vast helpen met een antwoord 🙂

ohra720471
    Bijdrager

Op mijn werk, bij een scholengroep, bestond een regeling voor oudere werknemers die eerder wilden stoppen. Dee hield in dat, mits je het een jaar van te voren aangaf, je het daarop volgende jaar vrijgesteld werd van alle werkzaamheden maar 75% uitbetaald zou krijgen. Ik heb daar in mijn functioneringsgesprek vorig jaar op aandringen van mijn baas mee ingestemd. Hij gaf daarbij aan dat ik één van de laatste zou zijn die de regeling dan nog zou krijgen want het jaar daarop zou de regeling misschien komen te vervallen. Nu ben ik ongeveer een haf jaar verder en wordt me verteld dat de regeling is ingetrokken. Kan dit zomaar en zo ja, wat hebben de gemaakte afspraken dan voor zin?

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.