Forum Forums Huisdieren Hallo mijn hond heeft enkele weken geleden iemand gebeten.

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Hallo mijn hond heeft enkele weken geleden iemand gebeten.

Start een nieuwe topic

Forum Forums Huisdieren Hallo mijn hond heeft enkele weken geleden iemand gebeten.

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Pascal Pascal Vorige maand.

• Auteur
    PascalPascal
    Moderator

Wat heftig om te horen, Jeroen. Ben je aansprakelijk voor de verwonding en heb je een aansprakelijkheidsverzekering? Dan kan je dit daar nog voor melden. Er is geen andere verzekering die dit verder voor je vergoed. Ik hoop dat je maatje weer snel is hersteld.

Jeroen Hageman
    Bijdrager

Hallo,

Enkele weken geleden zat ik lekker met een maatje van mij thuis muziek te luisteren en bier te drinken. Me maatje was lekker met de hond aan het knuffelen tot hij ineens hapte. Hierdoor was me maatje gewond geraakt en moest hij gehecht worden en geholpen worden op de eerste hulp.

Echter zit ik nu met de gebakken peren aangezien ik hier niks aan kon doen omdat de hond al langer bekend was met me maatje en tot nu toe altijd goed ging. Tot op die bewuste dag. Helaas hebben we allebei niet kunnen achterhalen wat nou precies de oorzaak is geweest.

Tot mijn vervelende verbazing ben ik ook niet goed verzekerd en heb ik nu een claim van de geleden schade die gemaakt zijn van de tegenpartij.

Ik ben te einde raad en weet niet wat ik precies kan doen. Heeft iemand hier ervaring mee of iets soort gelijks mee gemaakt?

Ik heb tot nu toe alleen een verzekering bij Ohra lopen voor voertuig en verder. Ook niet echt.

Ik ben te einde raad.

Met vriendelijke groet

Jeroen Hageman

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.