Forum Forums Algemeen Denigrerende behandeling

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Denigrerende behandeling

Start een nieuwe topic

Forum Forums Algemeen Denigrerende behandeling

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Pascal Pascal 2 maanden geleden.

• Auteur
    PascalPascal
    Moderator

Wat een rot situatie. Ik begrijp dat dit u boos maakt. Ik help graag met een oplossing. Wilt u ons een bericht sturen met gegevens via Facebook, Twitter of WhatsApp? Dan blijven de persoonlijke gegevens alleen voor ons in te zien. Ik help dan graag met informatie en het account :-). Omdat Facebook, Twitter en WhatsApp informele kanalen zijn reageren mij collega’s hier wel altijd met je. Wilt u liever met u aangesproken worden? Dat is natuurlijk geen probleem. Geeft u dit gerust aan in het bericht. Dan weet mijn collega waar uw voorkeur naar uit gaat. Ik zie uw bericht graag tegemoet.

John55
    Bijdrager

Zojuist contact met een OHRA medewerker gehad over een reisverzekering door mij afgesloten voor mijn dochter en zoon.

Niet eens zozeer de onduidelijkheid dat ik, die via mijn account een reisverzekering heb afgesloten, maar de polis niet op mijn account krijg maar ook mijn kinderen niet omdat zij nog geen OHRA account hebben.

Nee, het was meer de denigrerende benadering door deze man van OHRA naar mij toe. Allereerst direct al tutoyeren is een benadering waarvan ik, die waarschijnlijk veel ouder is dan hij, niet van gediend ben (en met mij veel anderen weet ik). Ben heel ruimdenkend,niks bekrompen maar die aanmeting die men nu meer ziet om maar direkt met “jij” en “jouw” aangesproken te worden in een klant-leverancier relatie is mij een gruwel.

Dan de betuttelende wijze van mij te woord staan op een wijze waarin ik benaderd wordt als onnozel, niet snel van begrip, kleinerend. (“ik zal het nog een keer uitleggen” ). Hij zelf van geen kwaad bewust blijkbaar, nog erger want zo al hij dus ook anderen benaderen.
    Terwijl ik het zeer wel begreep. Feit is alleen dat ik wilde aanvullen dat jet gewoon niet zo clever door OHRA geregeld was op die manier.

Ik vraag een reisverzekering voor mijn meerderjarige dochter en later ook zoon aan. Ik vul de gegevens van hen in en betaal. Maar ik gebruik natuurlijk mijn eigen mailadres omdat ik ervanuit ga dat ik gewoon een polisnummer krijg en beter nog gewoon ook de polis per mail.
    Nee, ik krijg de polis niet en ook noet in Mijn Ohra omgeving. Mijn kinderen ook niet want ze hebben geen OHRA account. Ze moeten dan een account aanmaken maar de polis krijgen ze zo nog niet te zien want e kunnen niet mijn gebruikersnaam gebruiken waarop de polis blijkbaar is ondergebracht. Mocht hen op vakantie wat overkomen kunnen ij maar ook ik niet bij de polis.
    Per mail even naar mij, de aanvrager en de betaler sturen is blijkbaar te veel gevraagd of te simpel gedacht.

Bejegening gewoon stuitend en ik werd in het gesprek steeds bozer. Graag klanten serieus nemen OHRA. Volgende keer toch maar een andere verzekering?

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.