Forum Forums Algemeen Bereikbaarheid

Je moet zijn ingelogd om nieuwe onderwerpen te maken.

Bereikbaarheid

Start een nieuwe topic

Forum Forums Algemeen Bereikbaarheid

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  pzandvliet 5 maanden geleden.

• Auteur
    pzandvliet
    Bijdrager

Bereikbaarheid . ?
    Ja allemaal het is zo mooi om een groot bedrijf te zijn dat waar het niet uit maakt of je klanten tevreden zijn. Als je als organisatie adverteert dat je telefonisch bereikbaar ben moet je dat toch ook zijn. niet zo een keuze menu en dan 15 minuten in de wacht. waarna een centraliste verteld dat het heel druk is en dat je een contact aanvraag kan in vullen. mensen die bellen willen juist geholpen worden, anders bellen ze niet. als je informatie wil vindt je het wel op een goedkopere manier dan via de telefoon. deze manier van klantenservice zou een gemiddelde klant tot overwegen brengen om misschien zijn hele pakket maar ergens anders onder te brengen.

PascalPascal
    Moderator

Goed dat je het aangeeft. Het is inderdaad erg druk. Vulde je het contactformulier in? Dan ontvang je binnen tien werkdagen bericht. Je kan ook jouw vraag sturen via Whatsapp, Facebook of Twitter. Dan ontvang je snel bericht 🙂

ddss
      Bijdrager

Waarom sluiten jullie de telefoon niet af?
      Waarom wordt er aangegeven dat je een bericht kan achterlaten terwijl dat niet kan?
      Waarom wordt er een email mogelijkheid gegeven terwijl er geen reactie komt?
      Waarom zou dat via whatsapp, facebook of twitter wel werken?
      Is daar iemand behalve Pascal die als een kussen reageert met nog duizend mogelijkheden die het misschien wel/niet doen.
      Ik stel voor om te reageren in plaats van mogelijkheden aan te geven waarop NIET wordt gereageerd.

M
      Bijdrager

Heel herkenbaar dit. Telefoon heeft ook geen zin, want ze nemen gewoon niet op.

SaskiaSaskia
      Moderator

Op dit moment is het erg druk. Wij doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Je kan ons ook altijd een vraag stellen via Facebook, Twitter of WhatsApp 🙂

Dennis
      Moderator

Ik begrijp je gevoel. De wachttijd aan de telefoon is soms wat langer. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben geen algemeen e-mailadres. In plaats daarvan kan je het contactformulier gebruiken. Je ontvangt dan binnen tien werkdagen bericht per e-mail. Via Facebook, Twitter en Whatsapp kan je ook altijd jouw vraag stellen. Je hoeft dan geen tien dagen te wachten.

ddss
    Bijdrager

Ik probeer sinds een week elke dag contact op te nemen.
    – ik blijf eeuwig in de wacht staan
    – ik kan geen bericht achterlaten om terug te worden gebeld (de lijn wordt dan verbroken)
    – op emails wordt niet gereageerd
    Er lijkt iets met de organisatie niet in orde te zijn.
    Wat kan ik nog meer proberen????????????

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.