Het klantpanel: voor iedereen die graag zijn mening geeft

Geef je graag je mening? Het liefste altijd en overal? Ja, ben jij zo iemand? Dan hebben we je nodig! Meld je aan voor ons klantpanel, en word daar op 2 manieren beter van.

We horen je mening graag

Op verschillende manieren kun je je mening geven. Op Twitter en Facebook bijvoorbeeld. Je kunt posten als je het ergens niet mee eens bent. Of juist wel. Als je bericht over OHRA gaat, staat ons webcare-team voor je klaar. Maar je kunt ook op een andere manier je mening geven over OHRA. Wil je structureel je mening geven – zodat je langdurig gehoord wordt – dan kun je je het beste aanmelden voor ons klantpanel. Op basis van jouw mening en die van de andere panelleden, passen we onze producten aan. Onze service. Zodat die nog beter worden. Als klant profiteer je hiervan. Twee keer.

Zijn we goed op weg?

Als lid van het OHRA Klantpanel, hoef je ons niet te sparen. Zeker niet. We zijn benieuwd of we waar maken wat we beweren. Zoals ‘Direct geregeld’. Zelf hebben we het idee dat we op de goede weg zijn. Met onze begrijpelijke producten, die je eenvoudig online kunt regelen. En onze snelle service. Maar klopt dat wel? Hoe ervaar jij als klant onze producten en diensten? Wat kan er beter, misschien veel beter? En wat gaat er goed … want ja, dat willen we natuurlijk ook weten.

Ben je tussen de 18 en 35 jaar?

Als je je aanmeldt voor ons klantpanel, wil dat niet zeggen dat je meteen wordt geselecteerd. Omdat we willen dat het panel een afspiegeling is van ons klantbestand, zijn we momenteel vooral op zoek naar klanten tussen de 18 en 35 jaar. Heb je deze leeftijd? Of ben je ouder, maar nog geen 1,5 jaar klant? Dan is de kans groot dat we je selecteren. Meld je dan snel aan.

Online enquêtes en groepsdiscussies

Lid van het klantpanel ben je maximaal 18 maanden. In deze 1,5 jaar vragen we je af en toe een online enquête in te vullen. Maar je wordt ook uitgenodigd om deel te nemen aan een groepsdiscussie op locatie. Aan jou dan om deze uitnodiging te accepteren of af te wijzen. Ga je wel, dan krijg je de reiskosten vergoed.

Verdien korting bij Bol.com

Sowieso krijg je een vergoeding als je meedoet aan het klantpanel. Je ontvangt dan namelijk punten. Met deze punten spaar je voor Bol.com bonnen. Zo profiteer je 2 keer beter van je deelname aan het klantpanel. Jij krijgt korting bij Bol.com. En onze producten sluiten nog beter aan op wat jij wilt en wie je bent.

Altijd anoniem in het klantpanel

Goed om te weten: je gegevens blijven anoniem. Op basis van wat jij invult zullen we je dus nooit benaderen. Je kunt dus ongegeneerd je mening geven, zonder vervelende tegenreacties. We nemen je serieus, altijd en overal. Zonder jou en de andere klanten zijn we immers niets.

Meld je hier aan voor het OHRA Klantpanel.

Wat vind jij van zo’n klantpanel? Waarom zou jij wel of juist niet hieraan meedoen. Laat het ons hieronder weten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.