OHRA breidt contactmogelijkheden uit

OHRA wil het klanten zo makkelijk mogelijk maken. Daarom kunnen klanten sinds kort ook via WhatsApp contact met OHRA opnemen. Verder zijn steeds meer zaken zelf te regelen via de OHRA App en om inloggen nog eenvoudiger te maken, kan dat nu met de vingerafdruk.  

Maurice Koopman, directeur OHRA: ‘Wij willen dat contact met ons makkelijk en eenvoudig is. Naast contact via telefoon, e-mail, Facebook en Twitter, kan dat nu ook met WhatsApp. Verder zien we dat klanten steeds meer zaken zelf regelen met de OHRA App. We hebben er voor gezorgd dat inloggen nog makkelijker wordt: je vingerafdruk heb je altijd bij je.’

Contact via WhatsApp

Een groot voordeel van WhatsApp ten opzichte van telefonisch contact is de ruimere openingstijden. Appen kan op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 en op zaterdag van 9.00 tot 15.00. Uit de eerste onderzoeksresultaten blijkt dat veel klanten het contact via WhatsApp erg waarderen. Het klanttevredenheidscijfer van de WhatsApp-contacten ligt tussen de 9 en 9,5.

Uitbreiding functionaliteiten OHRA App

Klanten kunnen altijd zelf hun zaken regelen via de OHRA App. Naast het inzien en wijzigen van gegevens en het declareren van zorgnota’s is het nu ook mogelijk om zorgvergoedingen checken en een zorgverlener te vinden. Ook is met de OHRA App direct op de kaart te zien waar de zorgverlener zit. Inloggen is eenvoudig en snel met gebruik van vingerafdrukherkenning. 

Maandelijks maken zo’n 20.000 klanten gebruik van de OHRA App. De app krijgt van gebruikers een 4 (van 5) sterren beoordeling.