OHRA Klantenservice beste van Nederland

OHRA heeft de beste klantadviseurs en de beste manager van Nederland. Zaterdag 5 november won OHRA tijdens de Nationale CQ-test 2016, twee van drie categorieën.

Direct geregeld door OHRA

Tijdens de zesde editie van de CQ-test werd dieper ingegaan op emoties en menselijke factoren van klantcontact. OHRA werkt continu aan de beste service. Klanten willen zelf hun verzekeringszaken direct regelen. Daarom zorgen we voor digitale oplossingen waarmee onze klanten eenvoudig kunnen afsluiten, schades melden en wijzigingen kunnen doorgeven. Maar als klanten er even niet uitkomen, dan staan onze professionele en betrokken medewerkers klaar om te helpen. Door goed te luisteren en problemen echt op te lossen. Daarom zijn we ontzettend trots op en blij met onze klantadviseurs en hun manager Maud Martens.

Over de Nationale CQ-test

De Nationale CQ-test houdt elk jaar de wedstrijd voor het beste klantadviseurteam, -manager en -medewerker. In vijf speelrondes komen actuele thema’s uit de branche aan bod. Tijdens het evenement nemen teams het op tegen klantadviseurteams van andere bedrijven. Dit jaar namen 24 teams met 800 klantadviseurs deel aan deze wedstrijd.