Veelgestelde vragen over OHRA Bank Online

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over OHRA Bank Online. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact met ons op.

Deze heeft u bij het openen van de rekening per e-mail ontvangen. Heeft u deze e-mail niet meer? Vraag dan uw gebruikersnaam opnieuw aan.

Uw inloggegevens kunt u opnieuw aanvragen. Bent u beide inloggegevens vergeten? Vraag dan eerst uw gebruikersnaam opnieuw aan. Nadat u uw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, kiest u voor wachtwoord opnieuw aanmaken.

Klik op 'andere afbeelding'. U ontvangt dan een andere code.

U heeft een gebruikersnaam voor OHRA Bank Online opgevraagd, maar geen e-mail met uw gebruikersnaam ontvangen? Controleer dan de 'spam'-folder in uw e-mailprogramma. Heeft u de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. 

U heeft geen e-mail ontvangen met instructies om een nieuw wachtwoord te maken? Controleer dan de 'spam'-folder in uw e-mailprogramma. Heeft u de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.  

U heeft een e-mail ontvangen met daarin een activatielink. Alleen met deze link kunt u een nieuw wachtwoord maken. Klik op de link, beantwoord de vraag en kies daarna zelf een nieuw wachtwoord. Daarna kunt u inloggen. Let op! De activatielink verloopt na vijftien minuten. Is de link verlopen? Ga dan opnieuw naar 'wachtwoord vergeten'.

Uw e-mailadres wijzigt u eenvoudig via OHRA Bank Online. Ga naar OHRA Bank Online, log in en vul bij het onderdeel ‘Mijn gegevens’ uw nieuwe e-mailadres in. 

Zijn de knoppen 'verkopen', 'kopen' en 'switchen' niet zichtbaar in OHRA Bank Online of in de OHRA Bank App? Dat kan komen omdat u de vragen over uw kennis van en ervaring met beleggen nog niet heeft ingevuld. Neem contact met ons op en wij kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat u zo snel mogelijk (weer) kunt beleggen.

In OHRA Bank Online ziet u alle bij- en afschrijvingen van de afgelopen achttien maanden. Wilt u die printen? Gebruik dan de optie ‘Afdrukken’ in uw browser.