Veelgestelde vragen OHRA Bank

Op deze pagina staan de veelgestelde vragen over OHRA Bank. Staat uw vraag hier niet tussen, stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

Hoe u de wijziging kunt doorgeven, hangt af van de soort wijziging.

Bij het openen van uw rekening heeft u ook inloggegevens ontvangen voor OHRA Bank Online. Via OHRA Bank Online kunt u eenvoudig u rekening(en) beheren en opdrachten invoeren, zoals een overboeking. U kunt geld overboeken naar uw vaste tegenrekening. Overboeken naar een andere rekening dan uw vaste tegenrekening is niet mogelijk. Klik hier om in te loggen op OHRA Bank Online.

U kunt van uw privérekening geld op uw OHRA rekening boeken. Dit moet de privérekening zijn die bij OHRA bekend is. Geld boeken van een andere rekening is niet mogelijk. 

Heeft u zich al eerder aangemeld, maar heeft u problemen met uw gebruikersnaam en/of wachtwoord?
Controleer of u uw gebruikersnaam en wachtwoord correct heeft ingetikt. Let daarbij op het gebruik van hoofd- en kleine letters. Zorg dat de CAPS Lock-knop op uw toetsenbord uitstaat.

Bent u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?
Uw inloggegevens kunt u opnieuw aanvragen. Weet u uw gebruikersnaam én uw wachtwoord niet meer? Vraag dan eerst uw gebruikersnaam opnieuw op. Als u deze heeft ontvangen, kunt u vervolgens uw wachtwoord opnieuw aanvragen.

Waarschijnlijk heeft u te vaak een verkeerd wachtwoord ingevuld. Stuur ons een e-mail via het contactformulier. Of neem telefonisch contact op.