Veelgestelde vragen over OHRA Bank Online

Hieronder vind je de veelgestelde vragen over OHRA Bank Online. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Deze heb je bij het openen van de rekening per e-mail ontvangen. Heb je deze e-mail niet meer? Vraag dan je gebruikersnaam opnieuw aan.

Inloggegevens kan je opnieuw aanvragen. Ben je beide inloggegevens vergeten? Vraag dan eerst je gebruikersnaam opnieuw aan. Nadat je jouw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, kies je voor wachtwoord opnieuw aanmaken.

Klik op 'andere afbeelding'. Je ontvangt dan een andere code.

Je hebt een gebruikersnaam voor OHRA Bank Online opgevraagd, maar geen e-mail met je gebruikersnaam ontvangen? Controleer dan de 'spam'-folder in je e-mailprogramma. Heb je de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. 

Je hebt geen e-mail ontvangen met instructies om een nieuw wachtwoord te maken? Controleer dan de 'spam'-folder in je e-mailprogramma. Heb je de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.  

Je hebt een e-mail ontvangen met daarin een activatielink. Alleen met deze link kan je een nieuw wachtwoord maken. Klik op de link, beantwoord de vraag en kies daarna zelf een nieuw wachtwoord. Daarna kan je inloggen. Let op! De activatielink verloopt na vijftien minuten. Is de link verlopen? Ga dan opnieuw naar 'wachtwoord vergeten'.

Je wijzigt je e-mailadres eenvoudig via OHRA Bank Online. Ga naar OHRA Bank Online, log in en vul bij het onderdeel ‘Mijn gegevens’ je nieuwe e-mailadres in. 

Zijn de knoppen 'verkopen', 'kopen' en 'switchen' niet zichtbaar in OHRA Bank Online of in de OHRA Bank App? Dat kan komen omdat je de vragen over kennis van en ervaring met beleggen nog niet hebt ingevuld. Neem contact met ons op en wij kijken hoe wij ervoor kunnen zorgen dat je zo snel mogelijk (weer) kunt beleggen.

In OHRA Bank Online zie je alle bij- en afschrijvingen van de afgelopen achttien maanden. Wil je die printen? Gebruik dan de optie ‘Afdrukken’ in je browser.