Wat wil je weten over OHRA Bank Online?

Met OHRA Bank Online regel je je bankzaken snel en eenvoudig, waar en wanneer je dat wilt. Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over OHRA Bank Online. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Deze heb je bij het openen van de rekening per e-mail ontvangen. Heb je deze e-mail niet meer? Vraag dan je gebruikersnaam opnieuw aan.

Inloggegevens kun je opnieuw aanvragen. Ben je beide inloggegevens vergeten? Vraag dan eerst je gebruikersnaam opnieuw aan. Nadat je je gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, kies je voor wachtwoord opnieuw aanmaken.

Controleer of je je gebruikersnaam en wachtwoord goed hebt ingetikt. Let daarbij op het gebruik van hoofd- en kleine letters. Lukt het nog steeds niet? Kies dan voor Inloggegevens vergeten en vraag je gebruikersnaam op en/of vraag een nieuw wachtwoord aan.

Klik op 'andere afbeelding'. Je ziet dan een afbeelding met andere tekens.

1. Log in op OHRA Bank Online en klik rechts bovenin op je gebruikersnaam 
2. Kies ‘Mijn gegevens’ en klik op ‘Wijzig’ achter ‘Wachtwoord’
3. Voer je oude wachtwoord en nieuwe wachtwoord in. Bevestig daarna je nieuwe wachtwoord.

Je hebt een online rekening bij ons. Daarom ontvangt je je jaaroverzichten en andere documenten online. Wil je ze toch op papier? Dan kun je je online documenten printen. Ga naar ‘Mijn documenten’ en open het overzicht dat je wil printen. Klik daarna op de rechtermuisknop en kies voor ‘Afdrukken’. Of houdt de toetsen Ctrl en P tegelijk ingedrukt.

Controleer of je ingelogd bent in OHRA Bank Online. Dat zie je na het inloggen aan de tekst ‘Welkom in OHRA Bank Online’ links bovenin je scherm. Alleen in OHRA Bank Online zie je het  jaaroverzicht en/of jaaropgaaf.
In OHRA Bank Online zie je alle bij- en afschrijvingen van de afgelopen achttien maanden. Wil je die printen? Kies dan voor ‘Afdrukken’ in je browser. Of houdt de toetsen Ctrl en P tegelijk ingedrukt.

Controleer de 'spam'-folder in je e-mailprogramma. Heb je de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. 

Controleer de 'spam'-folder in je e-mailprogramma. Heb je de e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.  

Je hebt een e-mail ontvangen met daarin een activatielink. Alleen met deze link kun je een nieuw wachtwoord maken. Klik op de link, beantwoord de vraag en kies daarna zelf een nieuw wachtwoord. Daarna kun je inloggen. Let op! De activatielink verloopt na vijftien minuten. Is de link verlopen? Ga dan opnieuw naar 'wachtwoord vergeten'.

Je wijzigt je contactgegevens eenvoudig via OHRA Bank Online. Ga naar OHRA Bank Online, log in, klik rechts bovenin op je gebruikersnaam en daarna op ‘Mijn gegevens’. Daar kun je je contactgegevens wijzigen. 

Zijn de knoppen 'verkopen', 'kopen' en 'switchen' niet zichtbaar in OHRA Bank Online of in de OHRA Bank App? Dat kan komen omdat je de vragen over kennis van en ervaring met beleggen nog niet hebt ingevuld. Neem contact met ons op en wij kijken hoe wij ervoor kunnen zorgen dat je zo snel mogelijk (weer) kunt beleggen.