OHRA Inboedelverzekering - schade melden

Heeft u schade? Meld de schade dan zo snel mogelijk via Mijn OHRA. U kunt hieronder direct inloggen of uw toegang regelen.

Afhandeling van uw schade

Wij vertellen u graag wat u van ons kunt verwachten bij een schade.

Direct Schade Herstel

Kies bij uw schadeaangifte voor Direct Schade Herstel. Als de schade gedekt is dan schakelen wij een reparateur in die uw schade snel en vakkundig repareert. De reparateur stuurt de rekening rechtstreeks naar ons. Zo hoeft u niets voor te schieten.

Tip: Heeft u schade door diefstal, vandalisme of een ander strafbaar feit? Vergeet dan niet aangifte te doen bij de politie.

Glasschade melden

Glasschade* kunt u rechtstreeks bij Service Glasherstel melden via telefoonnummer: 0800 022 6688.

*Dit geldt niet voor schade aan bijvoorbeeld glazen kastdeurtjes, tafelbladen en andere glazen spullen in de woning.

Telefonisch, via WhatsApp of per post

U kunt uw schade ook telefonisch of via WhatsApp melden. Schriftelijk melden kan ook. Stuur voor het schriftelijk melden van uw schade het onderstaande formulier ondertekend aan ons toe.

Schadeaangifteformulier OHRA Inboedelverzekering [PDF]

Verzamel zo veel mogelijk informatie die met de schade te maken heeft. Bijvoorbeeld:

  • een proces-verbaal (bij verlies, vermissing of diefstal uit de woning);
  • aankoopbonnen of bankafschriften van de gekochte goederen;
  • garantiebewijzen;
  • foto’s. 

OHRA Hulpdienst

Heeft u een noodsituatie buiten kantoortijden om? Dan staat de OHRA Hulpdienst voor u klaar. 24 uur per dag, zeven dagen per week.    

U kunt ons bereiken op telefoonnummer +31 (0)26 400 2310.