Zo meld je schade of diefstal van je spullen

Altijd vervelend, als je spullen beschadigd zijn. Of erger nog, als er iets is gestolen. Gelukkig kun je het via Mijn OHRA of de OHRA App meteen melden. Dan gaan we voor je aan de slag. Wij nemen je schademelding binnen 2 werkdagen in behandeling.

Meld glasschade direct bij Service Glasherstel

Glasschade aan je ramen of voordeur kun je rechtstreeks melden bij de Service Glasherstel. Hiervoor hebben we een speciaal nummer: 0800 - 022 6688. 

Let op: dit geldt niet voor schade aan bijvoorbeeld glazen kastdeurtjes, tafelbladen en andere glazen spullen in je huis.

Dag en nacht hulp

Stel, je hebt ’s nachts of in het weekend hulp nodig. Bel dan even met onze hulpdienst: +31 26 400 23 10. Goed om te weten: we zijn dag en nacht bereikbaar.

Meld je schade liever niet online?

Schade melden gaat het snelst online. Is dit niet mogelijk of doe je dit liever niet? Dan kun je schade natuurlijk ook telefonisch melden. Schriftelijk melden kan ook. Hiervoor gebruik je ons schadeformulier [PDF].

Hoe zorg je dat schade meteen hersteld wordt?

Schade aan je spullen is al naar genoeg. Met onze Direct Schade Herstel service heb je geen gedoe. Als bepaalde spullen gerepareerd kunnen worden, zorgen wij daarvoor. Snel en goed, en uiteraard wanneer het jou uitkomt.

Afhandeling van je schade

Benieuwd wat er gebeurt als wij je schademelding hebben ontvangen? Wij leggen het je graag uit. Lees hier wat je van ons kunt verwachten na het melden van een schade.