Iets wijzigen in je huisdierenverzekering? Heel makkelijk

Soms verandert er iets in je situatie. Je gaat bijvoorbeeld verhuizen, of je krijgt een ander e-mailadres. Of je wilt je voor je hond of kat een andere dekking van je verzekering. Hoe je een wijziging doorgeeft leggen we je graag uit.

Wil je de dekking van je huisdierenverzekering wijzigen?

Aan het einde van de contractperiode kun je dekkingen toevoegen of stopzetten. Een wijziging van de dekking geef je telefonisch aan ons door. Je kiest zelf hoeveel zekerheid je wilt voor je viervoeter. Je hebt de keuze uit 3 ziektekostenpakketten: Basis, Plus en Top. En wil je meer zekerheid, dan zijn er extra dekkingen om je verzekering mee uit te breiden.

Zijn jouw gegevens veranderd?

In Mijn OHRA kun je zelf je gegevens wijzigen zoals je adres, telefoonnummer of e-mailadres. Daarvoor hoef je ons dus niet te bellen. Wel zo makkelijk. Heb je nog geen account? Activeer 'm hier.

Voor het wijzigen van je rekeningnummer voor de betaling van de premie hebben we een handtekening van je nodig. Gebruik hiervoor dit wijzigingsformulier [PDF].

Als je lieve beestje overlijdt

Komt je huisdier te overlijden? Dat vinden we natuurlijk heel vervelend voor je. Aan het gemis kunnen we helaas niet veel doen. Wel kunnen we je helpen je verzekering stop te zetten. Van je dierenarts krijg je een overlijdensverklaring. Stuur die naar ons op:

OHRA
Postbus 40000
6803 GA Arnhem

Wij beëindigen de verzekering vanaf de dag dat je hond of kat is overleden. Premie die je te veel hebt betaald, krijg je uiteraard van ons terug.