Zo meld je schade of diefstal van je caravan of vouwwagen

Schade aan je caravan gehad? Of erger nog, is je caravan gestolen? Niet leuk. En je wilt dit natuurlijk snel opgelost hebben. Meld je schade of diefstal zo snel mogelijk. Dat kan via ons online schadeformulier op onze website. Of in Mijn OHRA of met onze app. Dan gaan wij binnen 2 werkdagen voor je aan de slag. 

Onze hulpdienst staat dag en nacht voor je klaar.

Kun je niet meer rijden met je caravan? Of is er een ongeluk gebeurd na kantooruren of in het weekend? Bel dan met de OHRA Hulpdienst: +31 26 400 23 10. Je kunt ons dag en nacht bereiken, ook vanuit het buitenland.

De OHRA Hulpdienst helpt je verder, waar je ook bent. Ook geven zij toestemming als je iets wilt doen of laten repareren. Anders kan het zijn dat je geen vergoeding krijgt. Zo voorkom je misschien een teleurstelling.

Ook handig: met onze gratis OHRA App heb je altijd ons telefoonnummer en je verzekeringsgegevens bij de hand.

Nog een paar handige tips bij schade of diefstal:

  • Vermissing of diefstal? Doe altijd aangifte bij de plaatselijke politie zodat je een proces-verbaal meekrijgt.
  • Maak voldoende foto’s van de schade en de omgeving.
  • Maak contact met getuigen. Noteer ook hun naam en het adres, zodat zij je verhaal kunnen ondersteunen als dat nodig is. 
  • Bewaar alle rekeningen. Met deze informatie kunnen we je schademelding sneller afhandelen. Overleg eerst met onze hulpdienst voordat je kosten maakt. Dan weet je zeker dat je het goed geregeld hebt.

Meld je schade liever niet online?

Dat kan. Daarom kun je de schade ook telefonisch melden.

Schade gemeld. En dan?

Benieuwd wat er gebeurt als wij je schademelding hebben ontvangen? Wij vertellen graag wat je van ons kunt verwachten.