Schade of diefstal melden bij je autoverzekering

Altijd vervelend, als je auto schade heeft. Of erger nog, als hij gestolen is. Gelukkig kun je het via Mijn OHRA of met de handige OHRA App meteen melden. Wij nemen je schademelding binnen 2 werkdagen in behandeling. En binnen 10 werkdagen laten we je weten of de schade invloed heeft op je no-claimkorting.  

Kapotte autoruit? Bel OHRA Glasservice

Voor schade aan een autoruit kun je bellen met de OHRA Glasservice: 026 400 48 98. Maar je kunt ook direct een afspraak maken met een van de vertrouwde bedrijven in je buurt. Neem je groene kaart mee naar de reparateur, dan hoef je de schade niet meer bij ons te melden. Hier lees je nog wat meer over ruitschade.

Dag en nacht hulp

Stel, je kunt niet meer rijden met je auto. Of je krijgt ’s nachts of in het weekend een ongeluk. Bel dan met onze hulpdienst: +31 26 400 23 10. Goed om te weten: we zijn 24 uur per dag bereikbaar, ook vanuit het buitenland.

Schade gemeld. En dan?

Heb je de schade online gemeld of met onze app? Dan kun je in Mijn OHRA de status volgen van je schademelding. Benieuwd naar wat er gebeurt als wij je schademelding hebben ontvangen? Wij leggen het je graag uit. Lees hier wat je van ons kunt verwachten na het melden van een schade.

Dit vergoeden we allemaal

Als je precies wilt weten wat we vergoeden bij schade aan je eigen auto, of als je schade hebt veroorzaakt, bekijk dan onze autoschadewijzer.

Meld je schade liever niet online?

Je kunt autoschade of diefstal van je auto ook telefonisch melden of per post. Lees hier meer over schriftelijk melden van autoschade.